Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilføje en webshop uden deres tilladelse.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det må du gerne, men sammenligningen skal foregår på en objektiv måde... Dvs du må ikke fejlinformere eller favoritisere dine affiliale partnere...

Men overvej  om det er nødvendigt, da der kan være flere ulemper forbundet med det. Inkl ulemper for dig selv, hvis du sender trafik videre til en konkurrent... Og hva vil du gøre, hvis de pludselig sætter prisen ned, og er den billigste?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:18

jeg ville kun ligge det på siden hvor dem skrevet til mig og siger det er OK 

Det motivere den anden til skrive til at modarbejde dig 

Tit vil den du skriver mod vis i ikke overtræder reglerne bare få den til søgeord optimere skrive mere end dig , at skriv om anden uden få tilladelse det giver normalt for mange problemer.

Man har ytringsfrihed men der kan altid være sager der kan komme vis du kommer bare en lille trin forkert de kan være de sætter priserne ned uden at skrive til dig og derved er siden misvisende god ide at skrive til så de kan skrive info når de sætter dem især ned ad og du får også svar der om de synes det er ok.

jeg vil dog ikke synes det kræver af dem de skriver til dig når priserne ikke passer de har jo ikke valgt at være i et affiliate netværk, så du vis ønsker deres priser må du prøve og finde en løsning hvordan du kan opdatere hurtigt på sekundet når de sætter priserne op og ned 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 18:26

Hej, Henrik.

Jeg kan ikke se hvorfor du ikke skulle have lov til det - du må vel også linke til den på din Facebook-profil ligesåvel som på dit projekt.
Jeg tror ikke du skal have tilladelse til det, nej :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59

Sebastian Stoll:
Jeg kan ikke se hvorfor du ikke skulle have lov til det - du må vel også linke til den på din Facebook-profil ligesåvel som på dit projekt.
Jeg tror ikke du skal have tilladelse til det, nej :-)

Nej det vil jeg heller ikke mene.. Der er som nævnt, bare nogle som ikke ønsker at deltage i mit affiliate projekt, da de ikke kan konkurrere med de store webshops...

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 20:06

Hej, Henrik.

Ja, det forstår jeg skam godt, men så kan du jo altid stikke dem en venlig e-mail, og spørge ;-) 

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30

Sebastian Stoll:
Ja, det forstår jeg skam godt, men så kan du jo altid stikke dem en venlig e-mail, og spørge ;-) 

Lige præcis... det har jeg også gjort, men det virker jo lidt truende, hvis de melder tilbage at de ikke vil deltage, og jeg svare: Jamen I kommer altså med på min prissammenligningsliste alligevel.

Eller også skal jeg lade være med at nævne det.,.

Som jeg også har nævnt tidligere, så kan det være at de vil samarbejde alligevel, hvis min side skaber dem nogle salg..

Men jeg kan forstå at der er ikke så mange der har prøvet at være udsat for det..

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 21:27

Hej, Henrik.

Helt forståeligt. Jeg ved ikke hvor man kan tjekke efter, men hvis der ikke er noget juridisk forkert i det - hvilket jeg ikke tror der er - så smid de webshops på listen, du ønsker at se på listen. Jeg vil ikke kunne forestille mig, at du ville kunne få nogen problemer ud af det - overhovedet. Hvad skulle de melde dig for? At dele deres side?

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)