Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reciprokke links

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Der har været en del skriverier på det seneste i forskellige SEO-fora omkring den seneste Google Jabber Update og dens forsøg/manglende forsøg på at gøre en ende på folk spekulation i reciprokke links. Mikkel Svendsen (så vidt jeg husker) har været inde på at nu var tiden inde til kaste sig over 3. parts links (A->B,B->C,C->A). Vi har selv forsøgt med en side, hvor vi har lavet linksudveksling hovedsagligt med nogle udenlandske firmaer i samme branche og med nogenlunde de samme søgeord som os - naturligvis er deres søgeord bare på engelsk. Mit spørgsmål er i den forbindelse: Har Google på nogen måde gjort det decideret ufordelagtigt at have linksudveksling også selvom det er med relaterede sider på et andet sprog. Med andre ord - er det ligefrem skadeligt for min sides placering i Google, at vi har en side der næsten kun består af links? Skal jeg slette den?
Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

 
I tidernes morgen, cirka for en fire måneders tid, overvejede jeg at lave et katalog (fordelt over mange domæner) der udelukkende havde til fordel at linke til andre websites.
 
Imidlertid fandt jeg ud af, at udelukkende linksider betragtes som "LinkFarms" og kan have katestrofale følger for din egen side såvel som andres sider. Det står der i hvert fald i "pas på reglerne" hos bla. Google.
 
Hvis din side udelukkende består af links bliver du, alt andet lige, betragtet som LinkFarm. Hvis du har mange sider, og kun én side med eksterne links skal du ikke være urolig. (Hvilket website har ikke det).
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, rene linksites er ikke særlig stabile mere, men der er ingen grund til at slette dem. Det værste der i første omgang kan ske er at søgemaskinerne dropper sitet. Så, hvis dit eneste formål med sitet er at linkudveksle kan det hrutigt ende som en kortvarrig fornøjelse. Men, dem skal der jo også være plads til :)

 
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)