Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-artikler - lidt forvirring

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. May 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg elsker at skrive tekster - og er også forholdsvist god til det, på trods af min unge alder. Derfor vil jeg gerne kaste mig ud i at skrive SEO-artikler. Men der rummer sig lidt forvirring inde i mig, da jeg ikke er helt sikker på, om SEO-artikler "bare" er artikler, hvor der fremhæves nogle specifikke ord, eller noget helt andet.

Derudover, hvis jeg skulle starte projektet, er jeg ikke så sikker på, at jeg kommer til at omsætte for over 50.000 kroner om året. Skal jeg så bare undlade at oprette et firma (- og hvis jeg ikke opretter et firma, skal jeg så stadigvæk betale moms?)

Jeg håber I vil være behjælpelige med at opklare en del af forvirringen, så jeg for alvor kan komme i gang med alt det sjove!

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 18:48

Groft sagt så er en SEO-artikel (som du selv er inde på) en artikel hvor der er lagt fokus på ét eller flere søgeord, til glæde for søgemaskinerne.

Hvis du ikke mener at du kommer til at tjene 50.000 kr. om året, så skal du ikke oprette et CVR-nummer. Du skal så ikke betale moms, men kan heller ikke trække moms fra på indkøb i virksomheden. Du skal dog stadig betale skat.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Tilmeldt 7. May 11
Skrevet kl. 18:52

Kim Jørgensen:
Du skal dog stadig betale skat.

Da ikke, hvis jeg er under 18 - og ikke kommer til at tjene over 36.000, som jvf. mit frikort er skattefrie - eller hvad? 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:54

Nej, tjener du under grænsen på dit frikort, skal der selvfølgelig ikke betales skat...;)

Tilmeldt 7. May 11
Skrevet kl. 18:57

Koludabyg:
Nej, tjener du under grænsen på dit frikort, skal der selvfølgelig ikke betales skat...;)

Tak for hjælpen - og også du, Kim Jørgensen.

Det efterlader mig blot med et problematisk spørgsmål; hvordan skal jeg få eventuelle kunder til at overføre penge til mig, gennem banken eller hvordan? (- og gælder der specielle regler?)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 18:58

Nej ok min fejl, men det fremgik ikke nogen steder at du var under 18 år :)

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Tilmeldt 7. May 11
Skrevet kl. 19:00

Kim Jørgensen:
Nej ok min fejl, men det fremgik ikke nogen steder at du var under 18 år :)

Det er helt i orden. Det var mere et spørgsmål fra min side af end tvivl på, hvorvidt du kendte til reglerne eller ej. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:05

Du skal vel bare opgive din indtægt som A eller B indkomst alt efter om du har andet arbejde (eller SU). Du kan vel tage imod betaling på din bank konto eller Paypal alt efter hvad du synes bedst om. Kom du bare i gang og send mig en PB når du er klar, jeg kan sagtens bruge nogen artikler.

Tilmeldt 7. May 11
Skrevet kl. 12:46

Erik Hamre:
Du skal vel bare opgive din indtægt som A eller B indkomst alt efter om du har andet arbejde (eller SU). Du kan vel tage imod betaling på din bank konto eller Paypal alt efter hvad du synes bedst om. Kom du bare i gang og send mig en PB når du er klar, jeg kan sagtens bruge nogen artikler.

Hej, Erik Hamre.

Jeg har sendt dig en PM. 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:53
Hvis du kan skrive kvalitets artikler, der ikke bare er til søgemaskinerne, men sådan nogle folk faktisk gider læse - ja så må du også gerne sende mig en PM med dine priser på 400 ords artikler.

Mht betaling, så sender du bare en faktura med dit konto nr på og så får du pengene den vej.

Husk det er omsætning under 50.000kr og ikke indtjening....... Og man ser det over en periode på 12 mdr.

Mvh
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)