Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

keyword?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:

men skal man købe et keyword; hvis man fx skriver en artikel om jultræ.. og man gerne vil have et keyword juletræ, hvad koster det så?

Et keyword er det ord/sætning man skriver i søgefelten på de forskellige søgemaskiner. Hvis du skriver en artikel om juletræer som også er fint nok. Vil det være en god ide at inkludere ordet juletræ i din artikel, op til flere gange. Det skal dog gøres på den måde at det er forståeligt for mennesker som læser din artikel og ikke kun søgemaskinerne. Der skal være en fin balance, skriver du ordet for meget, vil det ikke kun være irriterende at læse din artikel for os, men så kan google også opfatte din artikel på spam..

Når dette er sagt, så kan du ydermere skabe backlinks. Dette kan du gøre være at placere link til din artikel/side om juletræ med ordet "juletræ" du kunne eventuelt gøre det her på amino med din signatur. :) Og backlink skal selvfølgelig være follow så det giver noget...

Fortsat god aften.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:55

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Nesuz:

men skal man købe et keyword; hvis man fx skriver en artikel om jultræ.. og man gerne vil have et keyword juletræ, hvad koster det så?

Et keyword er det ord/sætning man skriver i søgefelten på de forskellige søgemaskiner. Hvis du skriver en artikel om juletræer som også er fint nok. Vil det være en god ide at inkludere ordet juletræ i din artikel, op til flere gange. Det skal dog gøres på den måde at det er forståeligt for mennesker som læser din artikel og ikke kun søgemaskinerne. Der skal være en fin balance, skriver du ordet for meget, vil det ikke kun være irriterende at læse din artikel for os, men så kan google også opfatte din artikel på spam..

Når dette er sagt, så kan du ydermere skabe backlinks. Dette kan du gøre være at placere link til din artikel/side om juletræ med ordet "juletræ" du kunne eventuelt gøre det her på amino med din signatur. :) Og backlink skal selvfølgelig være follow så det giver noget...

Fortsat god aften.

Meget godt beskrevet. Kort fortalt så hvis du har en hjemmeside om krukker så er dit keyword ordet "Krukker" :-) - Søg et keyword her og se hvor meget konkurrence og hvor mange søgninger der er på det keyword(ord)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 21:10

Så et keyword er ord man skriver i artikel, som google opfanger, så man skal ikke købe et Keyword ?

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:23

Nesuz:

Så et keyword er ord man skriver i artikel, som google opfanger, så man skal ikke købe et Keyword ?

Du kunne ikke være mere rigtig på den :-)

Og for at det ikke skal være løgn så kan man godt købe keywords af en SEO ekspert som ved alt om de bedste keywords. Hvis du selv er i trivl om hvilke ord/keywords du skal bruge.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 21:56

Min hjemmeside er et eksempel på arbejde med keywords.

Jeg har en klinik hvor jeg sælger massagebehandlinger. Jeg ved at et meget bredt søgeord(keyword) som folk bruger er "massage". Et andet godt ord er sportsmassage, der er ikke så mange søgninger på det, men det er mere specifikt og derfor kommer der mere relevant traffik til min side, samt der er mindre konkurrence.

Du kan se hvordan jeg har brugt mine keywords massage og sportsmassage på min side.

De bliver brugt i mine tekster, de står i url en, på side titlen, i sidens metadata osv.

Det kræver selvfølgelig at du kan administrere din hjemmeside selv.

Backlinking er selvfølgelig også vigtigt, men kan være tidskrævende, svært at få gode links og dyrt.

Jeg har brugt en masse  penge på adwords men for mig var det en god måde at få kunder på hurtigt.

Vh. Rasmus

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Skrevet kl. 09:55

Så fx. hvis jeg gerne ligge godt på ordet jul, så skriver jeg nogle artiker om jul, hvor ordet står et par gang i hver artikel ?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nesuz:

Så fx. hvis jeg gerne ligge godt på ordet jul, så skriver jeg nogle artiker om jul, hvor ordet står et par gang i hver artikel ?

Man kan som udgangspunkt ikke sige at det skal være nævnt et par gange, da det jo kommer an på artiklens længde. Men som hovedregel kan du sagtens tænke sådan at ordet jul, skal blive nævnt så mange gange at det svare til mellem 3-5% af artiklens tekst.

Samtidig skal du jo ikke kun have fokus på selve ordet jul, men også tænke, hvad søger brugerne ellers på som relatere til ordet jul, det kan fx være jul i gammelby, julekage, juletræ, jullerupfærgeby etc. men selvfølgelig skal ordet jul dække mellem 3-5% af den samlede (unikke) tekst på den pågældende side/URL.

Det er ikke så svært som man skulle tro, det der er svært er ikke at overdrive på en sådan måde at teksten bliver kringlet at læse for dine besøgende, og samtidig få en god placering på hoved kewordet, det er jo ikke kun det at få brugeren ind på hjemmesiden man skal tænke på, man skal også tænke på at teksten skal være noget som brugeren gider bruge tid på at læse, og ja måske endda linke til på den ene eller den anden måde.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Skrevet kl. 16:13

Rasmus optimist:

Min hjemmeside er et eksempel på arbejde med keywords.

Jeg har en klinik hvor jeg sælger massagebehandlinger. Jeg ved at et meget bredt søgeord(keyword) som folk bruger er "massage". Et andet godt ord er sportsmassage, der er ikke så mange søgninger på det, men det er mere specifikt og derfor kommer der mere relevant traffik til min side, samt der er mindre konkurrence.

Du kan se hvordan jeg har brugt mine keywords massage og sportsmassage på min side.

De bliver brugt i mine tekster, de står i url en, på side titlen, i sidens metadata osv.

Det kræver selvfølgelig at du kan administrere din hjemmeside selv.

Backlinking er selvfølgelig også vigtigt, men kan være tidskrævende, svært at få gode links og dyrt.

Jeg har brugt en masse  penge på adwords men for mig var det en god måde at få kunder på hurtigt.

Vh. Rasmus

Kan du så selv programmer ? eller hvad ?

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 18:51

Nesuz:
Kan du så selv programmer ? eller hvad ?

Nej desværre, der kommer jeg til kort.

Et af mine kriterier da jeg fik lavet hjemmeside var at den blev lavet i et cms så jeg selv kunne gå ind og redigere i sidetitler, tekst, url´s osv. 

Jeg endte med at få lavet siden i joomla som er ret brugervenligt.

Der er helt sikkert mange ting der burde laves bedre på min side som kræver en med lidt mere forstand på programmering. Jeg kan kun finde ud af at gøre det simple i joomla.

Det er lidt lige som at lave et worddokument.

Jeg kender også mange der har benyttet wordpress, da det er ret nemt at gå til.

Vh Rasmus

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:48

Hvis du ikke har kapital eller vil selv kaste dig ud med optimeringen af din egen side, så er som Rasmus skriver det Joomla eller Worpress meget gode cms systemer.. Du behøver sådan set ingen programmering kunnen for at opbygge en hjemmeside der.. Og hvis du alligevel kommer ud for nogle problemer, er de 2 systemer så udbredt at du ikke kan undgå at finde løsningen enten via google eller endda youtube..

Fortsat god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)