Til G.Olsen - Whuups, det var faktisk et par meget gode og konkrete råd du kom med! Du har helt ret - brugerne er i høj grad gengangere (hvilket jo er positivt nok), og derfor stirrer de sig rigtig nok nemt blind på reklamerne. Jeg kender det selv fra google.com, jp.dk, techcrunch.com og andre sites jeg ofte besøger.
Jeg vil prøve at føre nogle af dine ideer ud i livet :-)
Jeg kan oplyse, at vi via bannere fra Advertising.com får eCPM 5,16 - det er vi ikke imponerede over, men billedet er vist generelt så lavt i DK, hvis man ikke sælger sine annoncer selv. Eller måske du Mikkel kender en bedre guldgrube / netværk, hvor man via ren optimering af bannerne kan tjene mere?
jeg sad lige og fulgte med i debatten, og vil lige høre hvad eCPM er? altså jeg forestiller mig det er en måde at måle indtjeningen eller sådan noget på. det skal lige siges at jeg heller ikke har brugt google før, har heller ikke fået skudt mit første projekt i luften endnu, så lidt indsigt, ville være kanon ;)
Jonathan, hvis det er en eCPM på $5,16 lyder det flot af et bannernetværk. Er det kr. 5,16 lyder det mere "almindeligt" og så burde I kunne hente mere via AdSense :)
Spændende lille debat. Fik lige åbnet mine øjne for man skulle fokusere mere på ePM på mit site www.dumpeprocent.dk - og gik fra normalt at ligge på 3 doller til 6,84 dollar - hvis der er en der har et guldkorn til hvordan den kan komme lidt længere op - så sig til :-p
Jeg er indehaver af et par mellemstore sites, og på et af mine sites i Norge bruger jeg Adsense - sitet hedder www.playbandit.no -
Hvordan har du fået et .no domæne ?? er det ik noget med at man skal være virksomhed i Norge før det kan lade sig gøre ??? Hvis ikke må du meget gerne skrive hvem jeg evt. kan kontakte.
Forøvrigt.... Flot at du har så mange unikke brugere pr. måned...Må man spørge hvor meget du bruger på markedsføring, og evt, på hvad ? Bannerreklame, søgemaskineoptimering, eller andet ???
du kan købe no domæner hos Buydomains tilbud på No og hvis du så køber et domæne må du meget gerne skrive maglebjerg i feltet om du blev anbefalet af nogen :-)
Dato: 09-08-2007 23:23:03 Forfatter: magle du kan købe no domæner hos Buydomains tilbud på No og hvis du så køber et domæne må du meget gerne skrive maglebjerg i feltet om du blev anbefalet af nogen :-)
Tak for oplysningen....Jeg skal nok huske at anbefale dig, når det bliver aktuelt