Haha - jeg fik selv idéen om en side præcis som din, men sådan går det jo. Jeg synes idéen er super god - det gør det lidt nemmere for folk at finde sider om diverse emner mm.. Designet er overskueligt - og det er vigtigt når man laver en side som denne :-) Jeg ønsker dig held og lykke fremover!
I skulle måske overveje, at gøre jeres besøgende mere opmærksomme på de specifikke artikler fra aviserne. Altså hvis nogle af artiklerne er ekstra "hotte" eller et "must-read". En sorterings funktion til nogle forskellige kriterier, mest læste, nyeste osv. Der ligger selvfølgelig ekstra arbejde i det, men det formindsker noget uoverskuelighed ved at alle artikel links ligner hinanden.
Jeg kunne iøvrigt ikke klikke på dit banner under headeren. Jeg bruger den nyeste Firefox, hvis det kunne have noget med det at gøre.
Det er selvfølgelig ikke noget du bestemmer hvad de bringer af nyheder.
Men godt arbejde ellers :-)
Mvh
Frank
Han kunne jo gøre, så han kørte et cronjob hvert 5. minut hvor scriptet indsatte nyhederne i en database og så kunne han sortere nyhederne, så en nyhed ikke blev vist mere end én gang :-)