Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overblik.nu - feedback søges!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ackermann93:

Hej Mikael christiansen,

Jeg kan sagtens se ideen i at folk kan abonnere på feeds, hvilket er noget vi skal have kigget på en gang i fremtiden.

Mht. blogs er det da en idé som vi skal overveje, men lige nu ligger det meste fokus på at få siden rigtigt op at stå.

Jeg takker for din feedback.

Mvh
Casper Ackermann
Armory Media Group 

I stedet for kun links videre gør som den anden side , lav en unik tekst til så mange artikler som muligt , der er jo mange der bruger disse rss - feed og det unikke vil altid vinde vis ønsker mange besøgene fra google af, kæmpe arbejde men kan betale sig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:20

Ackermann93:
Jeg kan sagtens se ideen i at folk kan abonnere på feeds, hvilket er noget vi skal have kigget på en gang i fremtiden.

I fremtiden ? Du skal ikke kigge på det i fremtiden, du skal gøre det med det samme. Det er skide smart. Og mærkeligt på en oplysnings side ikke at have det.

Til Topic så synes jeg det er en dejlig nem og overskuelig side. Også lagde jeg mærke til at jeres banner i bunden ikke virker? Måske med vilje? Eller?

Det der "Besøg andre Armory Media Group sider" Link 1 link 2 link 3, enten fyld dem ud eller fjern dem. Hverken jeres twitter eller facebook virker. Kontakt, annoncer og betingelser virker ikke.

Jeres øvereste reklame virker heller ikke.. Kunne ellers godt tænke mig en tur til Island :-)

Hvis nu man er på "Sport" så gør den aktive, så man kan se hvor man er, f.eks linket bliver rødt eller noget i den stil.

Held og lykke med siden..

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:27

Hehe, er helt enig i at det skal gøres, først skal alle feeds dog først lige ind på siden. Det er du vel enig i? :-)

Ingen af reklamerne virker da det blot er test-bannere.

Facebook og twitter linksne vil snart være oppe.

Mht. besøg andre "Armory Media Group sider" vil disse forhåbenligvis også snart blive fyldt ud.

^--- blot lige for at svare på din feedback!

Jeg takker for feedbacken.

Mvh
Casper Ackermann
Armory Media Group 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:35

Mig der kvajet mig lidt der, kan godt se at det kun er en test side.. Men den skal nok blive populær!

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 17. Mar 10
Skrevet kl. 20:41

Well siden er stadig i en form for beta-stadie, men ting skulle gerne begynde at "ligne noget" her snart :-)

Tak for de fine ord endnu en gang.

Mvh
Casper Ackermann
Armory Media Group  

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 20:41

Jeg synes det ser godt ud og virker nemt og overskueligt at finde rundt i. 

Jeg har selv gået med tankerne om at lave en nyhedsservice - dog mere fokuseret på at vise nyheder rekommenderet til den specifikke besøger baseret på tidligere brugs statistik og evt. explicit rating. 

Jeg har selv droppet den idé pga. andre projekter, men skulle I være interesseret er I meget velkomne til at skrive. Så giver jeg med glæde bolden videre, med en mere detaljeret beskrivelse af idéen og den praktiske udførsel. 

Mvh.
Nikolaj Dam Larsen

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Tilmeldt 17. Mar 10
Skrevet kl. 23:08

Hej Nikolaj,

Tak for de fine ord.

Du må meget gerne maile til mig på C.Ackermann@armorymedia.dk, hvis du er interesseret i at fortælle mere om dine tanker :-) 

Tilmeldt 17. Mar 10
Skrevet kl. 23:51

Lige en update:

- Links til både Twitter og Facebook er nu lagt ind.
- About-teksten er opdateret
- Link1.dk blablabla er også blevet lidt opdateret, dog vil de sidste par dog først komme når andre domæner til fremtidige projekter bliver købt.

God weekend til jer alle :-) 

Tilmeldt 17. Mar 10
Skrevet kl. 17:17
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 10:18

Super fed side, godt lavet og meget overskueligt hvilket er super vigtigt.

Den eneste ting som jeg synes kunne være en fed funktion var, hvis man kunne filtre hvilke nyhedssider man ville se nyheder fra, så jeg f.eks kunne vælge at se nyheder fra BT, DR og Berlingske + at jeg evt. kunne vælge at få vist seneste 10 nyheder fra de valgte medier :-)

Men ellers, good work!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)