I stedet for kun links videre gør som den anden side , lav en unik tekst til så mange artikler som muligt , der er jo mange der bruger disse rss - feed og det unikke vil altid vinde vis ønsker mange besøgene fra google af, kæmpe arbejde men kan betale sig |
Ackermann93:Jeg kan sagtens se ideen i at folk kan abonnere på feeds, hvilket er noget vi skal have kigget på en gang i fremtiden.
I fremtiden ? Du skal ikke kigge på det i fremtiden, du skal gøre det med det samme. Det er skide smart. Og mærkeligt på en oplysnings side ikke at have det.
Til Topic så synes jeg det er en dejlig nem og overskuelig side. Også lagde jeg mærke til at jeres banner i bunden ikke virker? Måske med vilje? Eller?
Det der "Besøg andre Armory Media Group sider" Link 1 link 2 link 3, enten fyld dem ud eller fjern dem. Hverken jeres twitter eller facebook virker. Kontakt, annoncer og betingelser virker ikke.
Jeres øvereste reklame virker heller ikke.. Kunne ellers godt tænke mig en tur til Island :-)
Hvis nu man er på "Sport" så gør den aktive, så man kan se hvor man er, f.eks linket bliver rødt eller noget i den stil.
Held og lykke med siden..
- Emil