Jamen hvad skal jeg dog bruge dem på? Og de er alligevel så nemme at få fat at det er helt vildt. og havde ikke nogen nye sites hvor jeg kunne bruge dem..
Anyways :) måske jeg skulle have smidt dem ud på Amino! vidste bare ikke at folk var sultne efter noget det er gratis at få fat i :)
Bruge dem på?
Hvis du har en hjemmeside - så er det vel mere eller mindre "enough said"? :-)
15.000 kroners annoncering kan vel nemt blive til 20-30 tusinde kroners kolde kontanter hvis man sætter en veloptimeret adwords-annonce op? Det kommer naturligvis an på branchen osv. - men personligt havde jeg da forsøgt at omsætte den gratis reklame, til kontanter i form af online indtjening :)
- Man kan kun bruge 1 kupon pr. Adwords konto (lifetime)
- Man kan kun bruge en Adwords kopun 14 dage efter man har åbnet kontoen (cirka)
- Man kan kun have 1 Adwords konto på 1 URL (altså 1 pr. hjemmeside)
Med dette i tankerne, kan jeg ikke se hvordan jeg kan annoncerer for 15.000 på min hjemmeside? men hvis du ved det så har jeg adgang til ca. 3000 kuponer á 400 kr. og dem vil jeg med glæde bruge så!
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
- Man kan kun bruge 1 kupon pr. Adwords konto (lifetime)
- Man kan kun bruge en Adwords kopun 14 dage efter man har åbnet kontoen (cirka)
- Man kan kun have 1 Adwords konto på 1 URL (altså 1 pr. hjemmeside)
Med dette i tankerne, kan jeg ikke se hvordan jeg kan annoncerer for 15.000 på min hjemmeside? men hvis du ved det så har jeg adgang til ca. 3000 kuponer á 400 kr. og dem vil jeg med glæde bruge så!
Hmm.. Lige nu står min adwords-konto i plus med 1.900 kroner efter at jeg har indløst 3 kuponer.
400 kroner indløst d. 1. Januar 750 kroner indløst d. 10. Maj 750 kroner indløst d. 9 September (i dag).
De er i al fald ikke forsvundet, og det er mere end én.
Så du har adgang til 1.2 millioner kroner i annoncering?
Jeg har haft min Adwords konto i flere år og jeg får ind imellem en kupon kode tilsendt, enten via mail eller med almindelig post og de fungere udmærket og kan bruges når jeg indtaster dem, så det er ikke kun til nye kontoer de kan bruges, ikke dem jeg modtager.
Jeg går ud fra at det som en anden bruger siger at det er for at få kunderne tilbage igen at de udsender koder der kan bruges også på "gamle" Adwords konti.
Fanen "fakturering" giver mig ikke muligheden for at vælge "faktureringsindstillinger". Jeg får kun mulighederne: Fakturaoversigt", Faktureringsoversigt", og "Budget".
Er det fordi vores konto er aktiv og vi kører med kredit hos Google?
I kan forære dem væk. At tage penge for dem er simpelthen ikke ok eftersom alle nye faktisk er velkomne til ar ringe til os på google adwords support og då dem gratis inkl hjælp til opsætning...
Jeg er tilbage på pinden fra d 19 september. Rejser på ferie imorgen men jer som er reele og vil have hjælp: Giv os et kald på 32344489