|
Hvilken socializing og/eller business network er din favorit? Hvis du benytter mere end en af de nævnte, vælg din favorit - evt. kommentar med hvilken eller hvilke andre du bruger - og hvorfor! |
Socializing & Business network... din foretrukne?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Men jeg er medlem af en hel del andre, som gir mig noget forskelligt hver især, bl.a.; Ecademy & LinkedIn - nok de mest proff AdlandPro - også gode forbindelser Xing - fordi den er anderledes BizzyBlogs - godt sted at afsætte "Decideret Amerikaniseret MLM" ;-) Senest er jeg blevet medlem af en helt ny, som jeg forventer mig meget af; http://www.ojeez.com/register.aspx?id=3236 Udover dem, er der diverse kvinde-grupper, investerings-grupper, dating og andre specielle netværk (der findes jo mange "fisk" i havet ;-) Hvis der er nogen der vil ha invitationer til nogen af de nævnte eller andre, er det bare at sige til ! Happy networking Tina |
Tina Jonasen
Det er jo lidt skægt at se at 24% (pr. St. Bededag) har svaret i spørgeskemaet at de ikke tror på online relationer --- det kan der selvfølgelig være mange årsager til - men at det ligefrem bliver svaret i netop Amino, forekommer mig lidt spøjst --- og samtidig når jeg tænker på hvor mange forbindelser jeg har skabt i ind- og udland via nettet - deriblandt også dig, Tina - så har jeg lidt svært ved at sætte mig ind i sådan en besvarelse. MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
![]() Men måske hænger det lidt sammen med at nogen tror Du taler om net-dating og i den dur (nu Du nævner *Facebox f.eks. - thihi) - hvilket iøvrigt heller ikke er at "kimse" af; min søster har da fundet sig en skøn mand på nettet, for et år siden - og de er stadig lige lykkelige ![]() |
Tina Jonasen
|
Dato: 04-05-2007 18:53:44 Forfatter: TINA JONASEN Men måske hænger det lidt sammen med at nogen tror Du taler om net-dating og i den dur (nu Du nævner *Facebox f.eks. - thihi) - hvilket iøvrigt heller ikke er at 'kimse' af; min søster har da fundet sig en skøn mand på nettet, for et år siden - og de er stadig lige lykkelige ![]() Ja, nu er jeg ikke så imponeret FaceBox ---- jeg blev vidst "lokket" derind for at tjekke det ud --- men det er simpelthen ikke egnet til at skabe forretningsrelateret forbindelser ;-) Iøvrigt tror jeg heller ikke på kæresteri - og det at finde sin udkårne på nettet - især ikke hvis man finder sammen med en hardcore chatter - tror simpelthen ikke på det har lange udsigter. MVH |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem