Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du sexolog, men har ingen hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer! 

Jeg har købt domænet sex-brevkasse.dk, og jeg er ikke selv interesseret i at besvare spørgsmål, og det er her du kommer ind i billedet!
Hvis du har lyst til at besvare spørgsmål og bruge et par timer om måneden på det, så tilbyder jeg dig gratis hosting, domæne og hjemmeside

Jeg er jyde, og tror ikke rigtig på det!
Bare rolig! Jeg snyder dig ikke - det eneste jeg skal have tilgengæld er nogle reklamer på hjemmesiden, og det er kun i selve brevkassen, og ikke på ''Hvem er jeg'', ''kontakt'' og alle de andre sider.  

What's the catch? 
Udover gratis hosting + domæne, som typisk koster 300-400 kroner om året, så får du en komplet hjemmeside til en værdi af 4000 kroner ekskl. moms. Mit mål er at få en masse mennesker over på siden, og klikke på annoncerne, så derfor vil jeg løbende lave søgemaskineoptimering på hjemmesiden.

Det lyder super fedt! Hvordan kan jeg komme i kontakt med dig?
Du kan enten e-maile mig på andreas@linde-media.dk, ringe på 28946472 eller møde mig i weekenden på iværk og vækst messen eller på aminotastic.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:25

Jeg søger stadig en sexolog til siden! Skriv også gerne, hvis du kender en der kunne være interesseret!

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 00:36

Jeg linker lige til dit indlægFacebook - jeg er da vist ven med flere sexologer, så måske der er en iblandt der er interesseret. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Linde-media Skrevet kl. 07:47

Anja Lysholm:

Jeg linker lige til dit indlæg på Facebook - jeg er da vist ven med flere sexologer, så måske der er en iblandt der er interesseret. :-)

Mange tak Anja!  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)