Hej Amino brugere Jeg skriver fordi mig og min ven længe har spekuleret på hvad vi skulle
Mvh. |
Hej Simon
Hvad siger du affiliate ideen er?
Mvh Anders
Hej Amino brugere Jeg skriver fordi mig og min ven længe har spekuleret på hvad vi skulle
Mvh. |
Hej Simon Hvad siger du affiliate ideen er? Mvh Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Den del af ideen skal nok udpensles lidt. Hvordan har i tænkt jer at sælge mere? (ansatte der er ansat til at levere, sælger ikke mere - de sælger ikke noget som helst [de leverer]) |
Det er en god ide, men jeg tror næppe den er holdbar. Men kontakt en stor Bager der selv står for egen produktion. Disse har også normalt chauffør og bil da de fleste også levere til brødsalg altså et bageri der ikke selv producere. |
Personligt betalte jeg gerne selv en 10-15 kroner for at få leveret mit morgen brød lørdag og søndag morgen. hvis jeg selv skal hente det så bruger jeg hurtigt 20min på det, samt jeg skal bruge bilen og dermed brandstof. Så for mit vedkommende ville det ikke være volsomt meget dyrer. |
Der findes http://www.ebager.dk/ de dækker dog ikke hele landet, men jeg har ikke brugt dem. Dog er der og så flere alternativer til eks just-eat. Men hvis i skal have god succes med det skulle i se om i kan lave abonnement service på eks "søndags hygge pakke" Ellers se om i kan få fat i firmaer og levere brødet når de spiser sammen om fredagen. |
Jeg har ikke nogen idé til affiliate marketing endnu. |
Det ovenover er til Anders Saugstrup. |