Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdWords partner søges...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi har en fysisk butik i Århus C. og en hjemmeside, hvor vi sælger tøj. Vi forhandler bl.a. Carharrt, Helly Hansen, adidas, pointer, fjällräven m.fl.

Vi har netop lavet en designoptimering af vores hjemmeside som går i luften indenfor 1-2 måneder med bl.a. one-step-checkout og mange andre brugervenlige detaljer.

Vi søger en AdWords partner som vil opsætte vores konto med relevante kampagner og søgeord. Hjemmesiden bør konvertere godt, hvorfor vi har meget fokus på at skabe trafik. 

Hos partneren søges:

Pay for performens aftale

Grundig markedsundersøgelse 

Vedligeholdes af kontoen

Råd og vejledning

Vi håber at kunne afholde møder med mulige partnere i uge 37.

Ps. vi kan kontaktes via Amino.  

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 20:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Shop123

Ligesom i så mange andre dele af den online markedsføring, så er det virkelig svært for begge parter at blive enige om en no cure no pay-løsning eller pay for performance. AdWords-konsulenten vil helst have penge for så ringe resultater som muligt og du vil helst give penge for så gode resultater som muligt.

Herudover kommer alle de faktorer der kunne spille ind i din vurdering af hvad en AdWords-konsulent bør få. Er det en del af omsætningen? Er det en del af fortjenesten? Hvis det er af fortjenesten, hvad er fortjenesten? Osv osv.

Som du kan læse ud af det her, så skal du virkelig lokke, hvis en AdWords-konsulent skal give den gas på din konto uden at være lovet noget. Og i det tilfælde, så er det nok også bedst for din pengepung at betale for opsætningen af jeres konto og evt. vedligehold efterfølgende :-)

Håber du kan bruge det til noget - du er velkommen til at kontakte mig på tlf. 42 16 42 16, skrive en mail på info@adsonline.dk eller skrive over Amino.

God aften.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 23:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Shop123

Kunne måske godt være interesseret i en Pay for performens aftale - dog afhænger det helt af jeres kommende side.

Men gi et kald, når siden er online:)

Johannes

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 01:35

Johannes Helleland:

Hej Shop123

Kunne måske godt være interesseret i en Pay for performens aftale - dog afhænger det helt af jeres kommende side.

Men gi et kald, når siden er online:)

Johannes

Godt ord igen, Johannes.

@Trådstarter

Lige for at slå første svar ned, så kan du selvfølgelig godt finde en performance baseret aftale - Og alle AdWords konsulenter er bestemt ikke ude efter at give det ringeste resultat eller bruge den mindste mængde tid :)

Mvh. Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 09:18

Andreas Lolk:
Lige for at slå første svar ned, så kan du selvfølgelig godt finde en performance baseret aftale - Og alle AdWords konsulenter er bestemt ikke ude efter at give det ringeste resultat eller bruge den mindste mængde tid :)

Hej Andreas

Du slår ikke noget ned, da jeg hverken skriver, at man ikke kan, og jeg skriver heller ikke at AdWords-konsulenter er ude efter at lave det ringeste resultat.

Det jeg derimod skriver er at det er svært at blive enige, og der tror jeg også at du ville være enig i den betragtning? :) Og tror da også at du vil medgive mig, at det i de fleste tilfælde bliver dyrere for kunden at vælge en no cure no pay-løsning?

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:23

Joachim Løvgaard:
Og tror da også at du vil medgive mig, at det i de fleste tilfælde bliver dyrere for kunden at vælge en no cure no pay-løsning?

Jeg ville som kunde være lykkelig for at gøre min AdWords-leverandør til mangemillionær, hvis vi havde indgået en fornuftig resultatbaseret aftale.

NCNP er og skal selvfølgelig også være dyrere, da bureauet på den ene eller den anden måde er nødt til at indregne muligheden for tab i prissætningen. Det er stadig til kundens fordel, da han ved en fastpris-aftale løber en stor risiko for at stå med håret i postkassen, når hans "ekspert" har smidt 15 søgeord i samme annoncegruppe og fyret den af med automatisk budgivning og ubegrænset budget uden stoploss.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 16:23

Jakob Jensen:
Jeg ville som kunde være lykkelig for at gøre min AdWords-leverandør til mangemillionær, hvis vi havde indgået en fornuftig resultatbaseret aftale.

Du ville nok være lykkeligere, hvis du havde lavet en aftale om at betale ham 50.000 og resten tilfaldt dig ;)

Jakob Jensen:
NCNP er og skal selvfølgelig også være dyrere, da bureauet på den ene eller den anden måde er nødt til at indregne muligheden for tab i prissætningen. Det er stadig til kundens fordel, da han ved en fastpris-aftale løber en stor risiko for at stå med håret i postkassen, når hans "ekspert" har smidt 15 søgeord i samme annoncegruppe og fyret den af med automatisk budgivning og ubegrænset budget uden stoploss.

Som med alle andre produkter, så skal du tro på butikken du køber dem af, og hvis det drejer sig om mange penge, så kan man jo undersøge lidt inden man hovedløst vælger en AdWords-konsulent... =)

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 16:54

Joachim Løvgaard:

Jakob Jensen:

Du ville nok være lykkeligere, hvis du havde lavet en aftale om at betale ham 50.000 og resten tilfaldt dig ;)

Bestemt. Sandsynligheden er bare ikke helt så stor. De bedste bureauer vil fx. i nogle situationer være tilbøjelige til at betinge sig resultatafregning, hvis kun en meget høj indtjening vil gøre det rentabelt at vælge at tage imod opgaven på bekostning af andre opgaver.

Min leverandør vil nok også lægge en del flere timer i kampagnen, hvis han har et økonomisk incitament for at optimere yderligere.

Joachim Løvgaard:

Jakob Jensen:

Som med alle andre produkter, så skal du tro på butikken du køber dem af, og hvis det drejer sig om mange penge, så kan man jo undersøge lidt inden man hovedløst vælger en AdWords-konsulent... =)

Jeps. Man kan selvfølgelig undersøge en del inden, men man vil stadig løbe en større risiko.

Det er en afvejning, og kunden kan bestemt være heldig at få rigtig god værdi ud af en fastpris-aftale, men leverandørens tidsforbrug og placeringen af risikoen er ikke så ubetydelige faktorer, som du prøver at gøre dem til.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 17:38

Basalt set tror jeg egentlig vi er enige. På den ene side vil alle jo gerne indgå en god resultatorienteret aftale, og på den anden side, så findes der jo også mange AdWords-konsulenter, som laver et godt stykke arbejde, selvom de ikke har den der gulerod, i form af kommission, foran næsen.

Og jeg er helt enig i at risikoen er der, men jeg ser den ikke forsvinde ved en resultatorienteret aftale, medmindre at AdWords-konsulenten rent faktisk skal give penge for at lave noget lort, og det tror jeg alligevel høre til de sjældne tilfælde. Det jeg prøver at sige er at hvis en AdWords-konsulent laver noget lort, så taber kunden både tid og penge, hvad enten kunden vælger en resultatorienteret eller en almindelig aftale.

Og det leder mig hen til min tidligere konklusion; at kunden skal undersøge leverandøren ordentligt, hvis der skal mange penge på bordet, og så må man som i så mange andre situationer stole på det man kan undersøge og ens mavefornemmelse :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)