Hejsa Aminoere.. En ven og jeg vil gerne begive os ud i Affiliate Marketing! Men vi har læst en del over nettet og des lige, men ikke rigtig fundet frem til noget som sådan? Vi ved der er de sociale medier? Skal man absolut have en hjemmeside for at kunne lave det, for vi har ikke rigtig nogle? Vi tænkte på det her program kaldet Income Times Ten... Det siges at skulle lave kampangierne for en, men hvordan fungere det? vi har surfet en del på nettet, men nogle som har erfaringer med det og sådan? På WarriorForum siger de at det fungere, men fandt aldrig ud af igen? er der andre måder? For det skal først være en fritids interesse, efterfølgende måske en virksomhed? Skal vi betale skat os af de penge når det er fritidsinteresse og det er Affiliate marketing? - Mads |
I burde spørge Casper, han tjente lige 5.000 på en dag :) Dog har han også 80 sider :P
De Sociale Medier er ikke affiliate. Men mere Sociale Medier :) - Det her er en affiliate hjemmeside: http://www.tv-pakker.dk/ ..
I kan også lave en affiliate webshop, hvor i sælger ikke vare, men hvor i redicter til en anden shop via. den vare , også når folk køber den så får i måske 10% af salget på den vare. Det ville jeg nok synes var det mest spændende.
Det tager tid at lave en flot affiliate hjemmeside, men processen er også dejlig sjov :) Og især når de første 1000kr ruller ind. Du skal altid betale skat af din indtjening, men du har vel frikort?
Du behøves ikke have en hjemmeside for at lave affiliate marketing, du kan også gå ud til en virksomhed og sige, hvis jeg sælger 100 af dine kontor stole, så får jeg så og så mange % ud af salget.
Affiliate Marketing er stort, og en fed verden :)
Held og lykke med det!
- Emil