Emil: Jeg tror desværre ikke folk er villige til at betale 2 kr pr. flyers for at få dem leveret alene..
Frank: Vi er 2 ansvarlige voksne mennesker der gør det af egen fri vilje og lyst :-) Vi har også et omdømme der skal være godt også ud i fremtiden. Så alleflyers der bliver betalt for bliver leveret.. Har tidligere kørt som selstændig vognmand, så ved hvad det vil sige med kundeservieog være pålidelig
Jeg skal lige forstå jer ret; vil I omdele flyers hvor i smider 5-6 flyers i den samme postkasse hos forskellige virksomheder? For det giver i mine øjne ikke den store mening :-) Det er vel nok at lægge 1 flyer i, per postkasse.
Jeg tror Simon ikke har læst dine andre indlæg. Han mener at det ikke giver mening af dele 5-6 flyer ud til samme virksomhed ad gangen. Ikke ens flyer, men forskellige flyer.
Synes det lyder som et godt tilbud, som jeg kunne være interesseret i.
Men.. Som du skriver, tager i max fem flyers med på én tur til 1000 virksomheder.. Dvs. at i omdeler (inkluderer tid, brændstof, finde ud af, hvilke virksomheder, der skal uddeles til etc.) for 2500 kroner? Kan det lade sig gøre? Tænker, 1000 virksomheder i Århus og omegn, ligger vel ikke side om side?
Jeg tror Simon ikke har læst dine andre indlæg. Han mener at det ikke giver mening af dele 5-6 flyer ud til samme virksomhed ad gangen. Ikke ens flyer, men forskellige flyer.
Med venlig hilsen
Bastian
Jeg forstod det somom det var ens flyers, hvis det er forskellige forstår jeg det bedre. Det var hvis man lagde 6 ens flyers i samme postkassen, at kæden hoppede af fra mit synspunkt.