Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du benytte et tilbud om 50 øre pr uddeling af flyer

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

så der er ikke misforståelse nu ? :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:07

Jeg er ikke helt med; vil i uddele flyers til virksomheder eller til private hjem?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:12

Hej Sander..

i første omgang er det meningen vi vil ud til virksomheder

mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15

Hej Mikkel

Har I nogen tidshorisont på uddelingen? Jeg er interesseret i at være med, skal bare lige have trykt nogle flyers først.

MVH

Thomas

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:18

Okay Mikkel :-)

Så kommer jeg bare til at tænke på, at hvis jeg som privatperson, eller med et enkeltmandsfirma, gerne vil have reklame for eksempelvis en webshop. Så vil jeg da kun have potientielle kunder i Hr. og Fru. Jensen i stedet for antitesen som eksempelvis en tandlæge?

Nu ved jeg ikke lige hvilke virksomheder i vil dele ud til, men håber du forstår mit spørgsmål.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:26

Thomas: vi forventer at tage første omgang i efterårsferien

Sander: det kommer jo helt an på hvad du sælger :-) det er mest i industri områder

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49

Mikkel :
Thomas: vi forventer at tage første omgang i efterårsferien

Jeg har sendt dig en PM.

MVH

Thomas

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej

jeres ide er ikke realistisk,

1.da hver virksomhed vil gerne have leveret en flyer til en bestemt virksomhed og ikke til alle,da enhver virksomhed har en produkt de vil sælge og ikke flere produkter til flere.

2.virksomheder er sjælendent samlet i et område, dvs i kommer til at køre fra den ene side af byen til det anden. det kræver tid og benzin.

3.dvs for 50 øre i vil faktisk levere "post"?

4.adreseret post er det er faktisk ulovligt at levere med mindre man har en aftale med post dk.

5.desværre har post dk lavet nogle regler ang dette. Hvis jeres post/pakke vejer under en vis vægt må i ikke levere posten, da post dk har ene ret på det. Eller skal i betale en vis afgift på dette som er blevet indført fra januar 2011

6. enkelte eksemplarer af uadreseret post må stadig ikke leveres med mindre de vejer over en vis vægt. jeg mener det er 190 g.

i skal sætte jer ind i post dk regler.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Kan se i laver samme arbejde :-)

ja det tager tid og rigtig lang tid, men vores cykler bruger ikke brændstof, kun bilturen ud til rette byområde :-) Tid har vi masser af da vi bare skal tjene enskilling på det i en lang ferie.

Vi levere ikke post, men ligger i flyer i folks postkasse :-)

Nej vi levere ikke adresseret, menhelt uopfordret :-)

Det er helt fint med dit indlæg, men virker mere som surt opstød over vi gør det til denne billige pris i forhold til jer

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:
1.da hver virksomhed vil gerne have leveret en flyer til en bestemt virksomhed og ikke til alle,da enhver virksomhed har en produkt de vil sælge og ikke flere produkter til flere.

Jeg vil gerne sende ud til "revl og krat", så for mig er det ikke et problem, at jeg ikke kan håndplukke modtagerne. Virksomheder i området er fint nok til mig :-)

parterapeuten:
2.virksomheder er sjælendent samlet i et område, dvs i kommer til at køre fra den ene side af byen til det anden. det kræver tid og benzin.

Mon ikke de selv kender deres omkostninger, herunder behov for tid og brændstof i forhold til det, som er til rådighed?

parterapeuten:
3.dvs for 50 øre i vil faktisk levere "post"?

Det tror jeg, du har misforstået - det er flyers der er tale om.

parterapeuten:
4.adreseret post er det er faktisk ulovligt at levere med mindre man har en aftale med post dk.

Jeg går stærkt ud fra, at det er flyers uden adresser på - jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at sætte adresser på alle flyers ...

MVH

Thomas

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)