Hej Theis.
Egentlig er der 3 muligheder: du kan starte helt fra bunden, få designet en shop og få kodet skabelonerne. Det er en pænt dyr løsning, så den springer jeg let hen over.
Så kan du vælge vores basisløsning http://www.confero.dk/magento-webshop/basis-webshop.html hvor du skal levere os forskellige ting som logo, billeder, fragttabel osv. - og hvor vi så tilretter løsningen med farver og logo efter dit ønske. Vi opsætter også momsregler, sprog mv., så du stort set kan koncentrere dig om produkterne. Her taler vi 10.000 + hosting i 12 mdr. 1.500 + betalingsgateway 1.500 = 13.000 excl. moms. Hertil kommer hvad du skal betale Nets, prisen afhænger af hvilke kort du vil tilbyde, så der skal du se tidligere link.
Inkluderet i prisen er naturligvis at shoppen kan søgemaskineoptimeres, og mens vi, og du, uvikler på den, ligger den på et udviklingsdomæne, så den ikke bliver indekseret før den egentlig er klar til det. Det vil spare dig for noget bøvl hen ad vejen.
Basisløsningen kan også lejes til 2.500 i kvartalet, med en bindingsperiode på min. 12 måneder. Efter 12 måneder kan du "indløse" den for 2.500, og så er det din for tid og evighed. Du kan selvfølgelig fortsætte med at leje den til 2.500 i kvartalet, men det vil jeg nu ikke anbefale... =:) Så for sammenligningens skyld: lejeshoppen vil koste dig 2.500 i startfasen + hosting i 12 mdr. 1.500 + betalingsgateway 1.500 = 5.500 excl. moms., og efterfølgende 2.500 i min. 3 kvartaler. Set over tid er det ikke billigere end at købe, men du skal ikke af med så meget i startfasen.
Den tredje mulighed er at finde en skabelon der kan lægges oven på vores basisløsning. Der er rigtig mange gode skabeloner til 500-1000 kr. pr. stk. - du kan endda være heldig at finde dem gratis. Her skal du lægge 2.500 oveni prisen for at få skabelonen implementeret og testet, så her er din startpris 10.000 + hosting i 12 måneder 1.500 + betalingsgateway 1.500 + implementering af skabelon 2.500 = 15.500 excl. moms.
Uanset hvad du vælger, kan du altid lave det om på et senere tidspunkt hvis dit ambitionsniveau stiger eller ændres, så du kan godt starte med en basisløsning, og senere ændre den til noget helt andet.
Håber det gav lidt afklaring, ellers skriver du bare igen.
Mvh Lars