Hvis jeg nu har en god idé til en side, hvor jeg vil have affiliate reklamer på, hvordan finder jeg så ud af, hvilke bureauer der har reklamer for netop den produktgruppe jeg vil skrive om på siden ?
Når jeg kigger på de forskellig bureauers sider, så kan jeg jo ikke se deres kampagner uden at tilmelde mig. Betyder det bare at jeg ukritisk skal tilmelde mig alle bureauer ? Også selvom jeg ikke har lyst til at benytte nogle af deres kampagner ?
Hvis jeg nu har en god idé til en side, hvor jeg vil have affiliate reklamer på, hvordan finder jeg så ud af, hvilke bureauer der har reklamer for netop den produktgruppe jeg vil skrive om på siden ?
Når jeg kigger på de forskellig bureauers sider, så kan jeg jo ikke se deres kampagner uden at tilmelde mig. Betyder det bare at jeg ukritisk skal tilmelde mig alle bureauer ? Også selvom jeg ikke har lyst til at benytte nogle af deres kampagner ?
Ja, du kan roligt tilmelde dig og se nærmere på listerne.
Har du ikke lyst til det, kan du også vælge at ringe eller emaile bureauerne og spørge hvad de har i din niche, men det er altså ikke sikkert at de har vild meget tid til den slags personlige betjening - specielt ikke, hvis du ikke allerede har et projekt kørende med trafik og indtjening.
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.