Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En flue i junglen - hvordan bliver jeg set

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Outletkids.dk Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er netop gået live med min webshop www.outletkids.dk Traditionelt outlet med børnetøj på nettet.

Men, men, men det kniber med at skabe opmærksomhed omkring siden.

Mit markedsføringsbudget er kr. 0,-, så jeg har taget følgende tiltag.

Facebook og Twitterprofil er oprettet. Gratis annonce på findoutlets.dk. Indgået aftale med Spar30, hvor de tager kommition af mit salg (denne er jeg lidt ked af, idet det tager en del af det meget lidt jeg tjener på mine varer).

Jeg har talt med Google adWords og konkurrencen på dette marked er så stor at det vil blive meget dyrt at få dem med.

Er der nogen der har andre forslag? 

Filosofien i shoppen er at den er basseret på en passion og håbet om volumensalg med tiden. Derved er fortjenesten på varerne næsten usynlig.

/Gry

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:35

Hej Gry

Prøv også Trendsales. Der er ikke kun brugte ting derinde og hjemme hos os køber vi en del nye ting til børnene derinde.

Michael

Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:54

En blog om børnemode kunne være en mulighed  - men det er jo ikke gratis medmindre du  selv kan lave den  :)  

Ellers er det jo bare om at komme i top, når der søges på billigt børnetøj på google mv. - men der er nok  stor kokurrence.

Adwords og annoncer koster selvfølgelig - men helt ærligt så undrer det mig også lidt at så mange starter nye webshops op med ordene "jeg har 0 kroner til markedsføring" - det er en pokkers svær situation at sætte sig selv i.

Blogger om heste og træning af heste på www.trændinhest.dk

Fra Bogense
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 10:01

Hej Gry

Vejen er bare lidt lang, når man skal være kendt på nettet ;-)

Men kommunikation hjælper dig på vej! Måske kan du løbende skabe noget dynamik på websiden (og facebook og twitter), så folk vender tilbage, arbejde lidt med SEO (langt sejt træk) og så mund-til-mund og diverse lokale opslag. Har du evt. haft en snak med dine lokale ugeaviser om lidt omtale (find en god lokal vinkel på din historie)?

Og Trendsales, som allerede er nævnt, er jo et sted mange kigger efter billigt tøj ;-)

God vind til din nye webshop!

Anne Kathrine

Overgaard Tekst

Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:04

Jeg har lige kigget lidt i din shop - kommer der flere varer på? For jeg har tre børn og skal snart til 1-års fødselsdag ved min niece - og jeg kunne kun finde interessante varer for 120 kroner - og det er for lidt til at det kan betale sig at købe online - hvis du skal leve af volumensalg, så skal der nogen flere varer på hylderne - huer og halsedisser er ikke nok :/

Blogger om heste og træning af heste på www.trændinhest.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)