Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.kagebox.dk er nu åben. Besøg den online forretning og giv gerne feed back på dit besøg

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

• Så er vi ved at være klar med vores lille net-projekt, hvor vi vil prøve at sælge kage dåser i forbindelse med vores murstens butik ( småkage bageri www.smaakagehuset.dk )

vi har ca 200 forskelige dåser og det kniber med at have dem i butikken, så der er nogle kunder der har spurt om vi ikke kunne ligge dem ud på nettet, og det har vi så prøvet ( der er ca 70 dåser registreret i net-butikken resten kommer i løbet af måneden )   

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:44

kager er lærker der er farver i baggrund er grå og trist , vis skulle vælge ingen farver vælge hel hvid det er bedre end et billedet af kager uden farver i .

kan ikke komme let rundt på siden klikker på et punkt på siden kommer videre på siden , men der er ingen menu punker derved går det alt for lang tid at se de par undersider der er på siden og danne et helt fuld endt overblik hvad tilbyder i en simpel menu øverste burde kunne løse dette problem.

Frem mere hvem er i der er reelt kun en forsiden og intet på undersider lidt billeder ellers ikke andet fandt jeg , det ville hjælpe på sidens overskuelighed at dele lidt mere op i siden , dette kunne en menu klare 

hvad i kunne dele op med , kunne være dette her

• kontakt siden cvr nummer , telefon nummer , kontakt tid
  • om jer alt om jer
  • pris side alle jeres priser
  • hvilken kager tilbyder og nogle masser af lærker billeder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 11
Skrevet kl. 23:53

tak for svaret men det du var inde på var www.smaakagehuset.dk det er ikke vores net butik :O) men prøv lige det her link www.kagebox.dk 

men jeg ser på det du har skrevet, der er noget om snakken ;O) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 06:54

Jeg tror at hvis jeg skulle beskrive stereotypen på en butik, der sælger kagedåser online, så ville den se noget mere "sød" ud i forhold til den her. Jeg synes den har et strejf af det, men jeg synes ikke der er mange rigtig gode billeder. I kunne med fordel tage nogle billeder, hvor jeres dåser stod i forskellige "brugssituationer".

Jeg tror umiddelbart at de fleste af jeres kunder vil være kvinder, og jeg kunne godt forestille mig, at de kunne tænde på at se et rigtig flot julebillede her til jul, hvor jeres kagedåser indgik i en rigtig hyggelig sammenhæng.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:03

Mangler et logo med kage dåser i , lav dejligt hyggeligt billedet med en god stemning i omkring kage dåser , øverste på din side

Hvad er kage dåserne lavet af , der intet i produktbeskrivelserne .

Metal ? aluminium  ?

er de holdbar frost , varme ? 

længere produkt beskrivelser giv folk mulighed for at kigge rundt om dåsen , lav en serie billeder .

Lig nogle kager i dåsen og tag billeder.

lav interne links struktur , når kommer indhold mere omkring hvad der er i produkterne og ideer kan der laves en hel kagedåse historie om hvordan de fungere 

interne links er hver gang kommer et kerne ord jeg ikke forstår eller som kan være godt at forklare for os bruger , hvad er en god kagedåse ved holdbarhed og til den hyggelige juletid

kom ind i kig i kagedåsen til jule hopper julen ud lav til efter året er foråret og sommer er det sommerkager , og der er også påskekager .

hvorfor alle de ideer uden tekst skal der godt gang adwords kr og det er del sjovere siden giver en en historie og sætter hyggestemning i gang og den organiske søgning i gang

lav gerne en kontakt siden her med dit cvr nummer vis haves et det skaber troværdighed den side kann alle standard info ligges på en god ide med en kontaktformular det er noget lettere at kontakte dig .

handels betingelserne fandt jeg ikke på siden .

udnyt google viser op til 67 tegn forsiden strår kun kagebox.dk  det giver nu engang flere klik fra organisk resultatet med en god lang sigende titlen

Du må hygge dig med kage dåserne og få nogle flere kage tips og hyggelige historier på siden Smile 

Ja tjekket denne gang din kagebox.dk web shop

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 08:28

Jeg savner lidt mere kagedåse over designet. Prøv også at kigge på checkud flowet. Der er mange ting der kan undværes, så det bliver nemmere at betale.

Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 11
Skrevet kl. 20:10

Mange tak for hjælpen vi er glade for svarene og vi ser på dem, og arbejder videre med dem, det har været en stor hjælp  Tak skal i have :O)  

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:32
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)