Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er Wimbo.dk endelig i luften!

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen online -

Feed video!

og held og lykke med fremtidenStar

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Silversnail Skrevet kl. 01:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fedt fedt fedt :).. fordi det konkurerer med sider der er bygget op helt fra bunden hvilket jeg prøver at sælge og for at gøre det gennemsigtigt:

Der er brugt wordpress og temaer dvs. der (kan) findes flere sider med det samme design og prisen for design og kode er billig:

Wimbo hjemmeside:
http://themeforest.net/item/debonair-corporate-wordpress-theme/419633

Esteta refrence:
http://www.elegantthemes.com/gallery/envisioned/

osv...

Jeg synes at det er vigtigt at fortælle for ofte ved kunden det ikke.

Men jeg synes det er fedt det i har lavet elsker jeres videoYes musikken og farverne er geniale.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 10:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle de rosende ord! Det varmer om hjertet og vi er utrolig glade for at se, at vores arbejde har båret frugt!

Med Venlig Hilsen Christian :-)

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 14:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Som mange ved, så lancerede vi Wimbo.dk i går. Vi har fået en masse dejlig ros, det har virkelig gjort os glade! Så derfor vil vi gerne give lidt igen.

Fra i dag til og med fredag åbner vi op for et brag af et Amino-tilbud!

Du får 50 % på alle ydelser. det foregår sådan, at du sender os dine ønsker via bestillingsformularene på Wimbo.dk og så regner vi en pris ud og trækker derefter 50 % fra.

Vi håber at høre fra dig!

Mvh. Wimbo.dk.

Rådgiver hos Billy's Billing.

Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 18:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at i arbejder med Magento. har en side som er lavet i Magento men leder efter en pålidelig person til at opdaterer siden løbende. Jeg ville rigtigt gerne kombinere dette med en som også kan arbejde med SEO. Min side er endnu ikke optimeret med hensyn til SEO hvorfor jeg snarest har brug for dette så jeg kan få lidt gennemstrømning i forretningen. Se evt. www.nollynoy.dk

Big Smile Fin video i har lavet, men det kører lidt for hurtigt.

Venligst

Karina Söderstjerna

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 19:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina,

Kan du smide din mail i en PB til mig, så kan vi lige snakke nærmere omkring dit projekt :-)

Mvh. Christian

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 22:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Silversnail:

Fedt fedt fedt :).. fordi det konkurerer med sider der er bygget op helt fra bunden hvilket jeg prøver at sælge og for at gøre det gennemsigtigt:

Ja det er netop også planen.
Der er ingen tvivl om at der har været en tydelig kontrast mellem webbureauer der baserer deres produkt på lignende teamer du viser, og dem der opbygger helt fra bunden.
Men det vi har gjort er at tage det bedste fra begge type bureauer, og på den måde differentierer os fra men stadig også har gode ligheder fra begge. Derfor konkurrerer vi også med bureauer der bygger siderne fra bunden, da vi kan omkonstruere og lege med et tema så meget vi vil.

Men ja du har en god pointe i, at det er vigtigt at fremhæve for kunden, og på den måde gøre kunden klar over, at vi sparer en masse processor væk ved at gøre det på denne måde, hvilket giver kunden en langt billigere pris i sidste ende.

Tak for rosen. :)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Overall synes jeg det er rigtig godt skruet sammen. Der er lidt hist og pist, men det er til at tage og føle på. Send mig lige en mail når I er klar til at lave videoer :o)

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 22:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kent

tak for rosen. Du må endelig sige til med de steder "hist og pist". :)

Men vi kan sagtens finde ud af noget med en video, selvom det ikke står som en egentlig ydelse på siden endnu.

Med venlig hilsen
Jonas Goth 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook blokken kan ikke helt være der i menuen i IE. Rundt omkring står der tekster på engelsk, som f.eks. "posted by", "leave a reply" osv. På profilsiden kunne det være rart hvis man kunne trykke på jeres mailadresser. Små ting som sagt, det er alt sammen noget man hurtigt kan rette.

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)