Tak for rosen! Vi har satset på, at få det vigtige frem i filmen, uden at den skulle blive for lang. Derfor har vi været nødt til at speede den lidt op, men dog er det ikke værre end at man fanger budskabet af filmen i sidste ende :-)
@David
Igennem hele det her projekt, har vi fået stor opbakning fra netværk, kontakter og venner. Derfor har vi fået en masse visninger fra en masse forskellige folk. At så mange så har valgt at 'like', det er vi jo bare utrolig stolte over :-)
Det kommer helt an på, hvad den skal bruges til og hvor lang og detaljeret, den skal være.
Du er velkommen til at kontakte mig på mail, så kan vi tage den derfra. Skriv gerne, hvad du ønsker i filmen og i hvilken sammenhæng den skal bruges :-)
Ja, man fanger budskabet, men når nu den er så fangende, så vil man jo gerne vide, hvad der står :) Hvis det ikke er vigtigt nok til at man behøver at læse det, så er det måske bedre at skære det fra, så teksten bliver kortere, men så man kan nå at se, hvad der står. Det ville jeg i hvert fald foretrække. Det ødelægger lidt effekterne, når man trykker pause hele tiden.
Der er i øvrigt en fejl oppe i toppen ved Facebook-synes om-knappen. Teksten ved siden af står et bogstav ad gangen og nedad, så det går ned i det andet indhold. I hvert fald i Google Chrome, som jeg bruger.