Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncehajer Sådan slipper man af med dem.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagsøge dem i helvede :)

Hva martin har du set for mange amerikanske film for nyligt..

Det er vel rimeligt vigtigt at man husker der er 2 typer telemarketing folk.

1. dem som vil sælge dig et reelt produkt, dem snakker jeg altid pænt med og afviser med det samme hvis jeg ikke er intresseret.

2. Dem som fupper og snyder, og da de fleste vel snart ved hvem det er er det jo ret let at identificere dem og derved straffe dem økonomisk , ved at bruge deres tid.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:22
Dato: 12/1/2005 8:18:00 PM Forfatter: Ronnie Gasseholm
Sagsøge dem i helvede :)
Hva martin har du set for mange amerikanske film for nyligt..
Det er vel rimeligt vigtigt at man husker der er 2 typer telemarketing folk.
1. dem som vil sælge dig et reelt produkt, dem snakker jeg altid pænt med og afviser med det samme hvis jeg ikke er intresseret.
2. Dem som fupper og snyder, og da de fleste vel snart ved hvem det er er det jo ret let at identificere dem og derved straffe dem økonomisk , ved at bruge deres tid.

Jo da, men det er jo kun dem der spammer, læs nu lige tråden først

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 20:27

Jeg er lost :)

Var mig der startede tråden, men stadig lost over hvad du mener
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:35
Dato: 12/1/2005 8:26:49 PM Forfatter: Ronnie Gasseholm

Jeg er lost :)

Var mig der startede tråden, men stadig lost over hvad du mener

Hvis du læser mine indlæg, maner jeg som en af de eneste til besindighed og fraråder diverse tilråb, tidsspilde m.m.
Mit "sagsøg dem" indlæg, var blot hvis de brugte ens email til spam og det er vel meget rimeligt ?

Dbh Martin
Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 20:38

Så jeg med :)

Men i danmark får du jo ikke noget ud af at sagsøge for at de har spammet dig.
Hvis man er heldig får man vel dækket 1/4 del af sine advokatomkostninger
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:44

Nu er jeg ikke en af dem der har opfordret til at kalde folk underlige ting som luder - men det behøver man heller ikke for at skælde ud. Det kan sagtens gøres med mere standardiserede og anderkendte udtryk :) Det er mere princippet i, at folk der uopfordret ringer til mig for at sælge et eller andet må finde sig i det de nu engang får retur - jokes, hånlige bemærkning, bevidst tidsspild eller hvad den enkelte nu lyster. Det er nu engang "gamet" -de ringer og forstyrre, til gengæld kan vi andre så more os på andres bekostning helt uden konsekvenser. Det er sgu da ikke hver dag man får sådan et tilbud. Da er da en fair deal

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 20:47
Det er nu engang ''gamet'' -de ringer og forstyrre, til gengæld kan vi andre så more os på andres bekostning helt uden konsekvenser. Det er sgu da ikke hver dag man får sådan et tilbud. Da er da en fair deal

Hehe Du er måske ligefrem tæt på at bruge udtrykket "Win-Win situation ?

Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:06
Jeg skal love for, jeg fik sat gang i debatten omkring telefonsælgerne.
Der nogle af jer der har misforstået mig. De mennesker jeg forulemper med diverse svadaer, er mennesker der ringer fra FUPFIRMAER og selv efter gentagne afvisninger bliver ved med at ringe, for at få afsat deres lort. Jeg er pisse træt af dem, og er der nogle her der ligesom min kone ikke kan li'' mine afvisnings metoder- må jeg bare sige- beklager jeg fortsætter min afstumpede metode. Jeg er faktisk begyndt at glæde mig til næste gang "National registret"  ringer( for 5 eller 10 gang).
Side 3 ud af 3 (28 indlæg)