Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.nollynoy.com er nu åben. Besøg den eksklusive online forretning og giv gerne feed back på dit besøg

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

www.nollynoy.com er nu åben.  

Efter godt et års årbejde på at få siden produceret samt at få de eksklusive varer designet, produceret og transporteret fra Mexico til Danmark er siden www.nollynoy.com nu endelig åbnet. Siden præsenterer unikke og smukke accessories til hende, udsøgt interiør til boligen såvel som til haven.

Jeg vil blive mægtigt glad hvis alle i aminoer kunne droppe forbi min forretning og se hvad i synes. Alt ros såvel som kontruktiv kritisk modtages meget gerne.

Mange venlige hilsener

Karina Söderstjerna

nollynoy

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina. Jeg har lige et par input:

Jeg ville nok gøre lidt mere ud af at vise der er flere sider under en kategori, eller blot vise alle varene på en side. Du taber sandsynligvis nogle, som ikke ser den lille pil i bunden.

Din kurv, og den besked man får når man ligger noget i kurven, er ikke så elegant som resten af siden. Jeg ville få fremhævet det på en eller anden måde.

Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa og tak for svaret. Mener du også at kurven er kedelig eller er det kun beskeden man får?

Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøbkurven falder oveni menuen , det er meget svært at se den , jeg bruger google chrom browser

Alle produkter øverste forvirre en del , da det tager igen alle især der hvor alle er det samme hænge køjer vis klikker der tror man kun i har hænge køjer på siden og hvor kommer folk skal i også tænke vis kommer ind fra google den underside ser folk står alle produkter i menuen derved tror de det er alle produkter ,

Du skal derved gør det mere ses at det denne katerotgie der er alle produkter , dog svært vis ønsker øverste menu med alle produkter jeg ville derved helt lade det ikke være der.

Et produkt med alle produkter kunne i lave og det havde alle produkter på hele shoppen .

lange velskrevet tekster dog er så tætskrevet at de er svære at læse hurtigt , skal der lidt mellem gerne ca. hver 4 linje .

Nye emmer eller lange tekster kan udmærket have en h2 

Dette deler siden op , men brug også h1 som overskriften øverste og h3 , h4 , h5 h6 , det deler siden vigtighed op hvad der vigtigste for google og gør siden mere overskuelig.

Der er brugt engelske url og dansk tekste det forvirre en del på siden , vælge et af sporgene .

kontakt siden frem med jeres CVR nummer vis haves et og telefon nummer det skaber troværdighed.

sprog flag lav det i deres farver derved hurtigere at se hvilken underside dansk og engelske.

jeg gav totalt op i at finde jeres Handelsbetingelser frem dem det skaber troværdighed at man let kan finde dem.

lav en lang sigende titlen og ikke kun domæne navnet og lav en sigende titlen hele siden igennem hvad siden omhandler , jeg mener den google viser og brug gerne alle 67 tegn som google viser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina.

Tillykke med lanceringen.

Det er en fin lille butik I har fået stablet på benene - både navn og logo har en smule kant og produkterne er forhåbentlig så tilpas anderledes, at der også er plads til jer, selvom der mildest talt er en række netbutikker, der allerede går efter samme (kvindelige) kundesegment som jer.

Men ingen roser uden torne.

Hvis I henvender jer til danskere, så bør det fremgå soleklart af både forside og undersider. Kun jeres "dkk" giver mig et hint om, at jeg er landet "det rigtige" sted. De mange engelske ord forvirrer.

Derudover er jeres vilkår for det første stillet uoverskueligt op (Mikael har allerede nævnt dette) og for det andet, så er de komplet ulæselige i Firefox 6.0 (på 1920x1080 skærm). De yderste 25% af tegnene forsvinder ud til højre i det mørke område.

Mvh Troels.

Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svarBig Smile

Handelsbetingelserne står under kundesupport nederst på siden samt ved check out. Måske det er en god ide at kalde det Kundesupport/handelsbetingelser. Det skal jo gerne være nemt at finde.

Det at kurven placeres oveni menuen ved brug af crom browser skal jeghelt sikkert tjekke op på. Tak for oplysningen.

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med google og de udnyttelsen af de 67 ord. Hvor skal jeg skrive alle de ord eller tekster?

Tak for dine råd,

venligst

Karina

Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej troels

Mange tak for dine roser og torne.

Ja jeg håber bestemt også at der er plads til nogle som os, hvor varerne ikke kun er produceret på fabrikker i kina og i Indien...............

Ang. det med det danske så har jeg også domænet www.nollynoy.dk hvor man kommer direkte ind på den danske side. Com siden skal egentligt være 100% engelsk, men vi har simpelthen ikke fået alt oversat endnu og valgt så at bruge det danske indtil oversættelserne var på plads. Har set nogle bruge en slags automatisk google translate så deres side kan præsenteres i alverdens sprog??

Det er lidt skræmmende at høre at vores vilkår ses sådan for nogle af jer derude, da de på mine "tre" computere står fint, overskueligt og læseligt. det vil jeg helt sikkert få fulgt op på.

Venligst

Karina

Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina..

Det er en pæn hjemmeside/shop du har fået dig..

God beskrivelse af produkterne og en fed ting med forstørrelsesglasset. Indkøbs kurven kan dog godt være lidt mere synlig. :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)