Jeg synes i skal overveje at lave en intro-video, hvor man ser en test ell. lign. og overbeviser jeres fremtidige kunder om, hvor easy-to-go det egentlig er!
Jeg synes i skal overveje at lave en intro-video, hvor man ser en test ell. lign. og overbeviser jeres fremtidige kunder om, hvor easy-to-go det egentlig er!
Fuldkommen enig, set med kundebriller på så elsker jeg når man møder en side der lige giver en kort intro video :)
De bedste hilsner Emil
Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.
Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com
Jeg savner nogle screenshots. Nu bruger jeg gennemsnit 10 - 15 sekunder på en side for at hvad det er, og på den kunne jeg KUN se en masse tekst som jeg ikke gider at læse. Vis et par screenshots hvad det er man har med at gøre, også en video også. Så ville jeg være fanget med det samme.
Jeg har hørt kommentarer lige fra, at det ligner en elg til deadmau5's logo. :-)
Haha, men hvordan kom du på at dit logo skulle se netop sådan ud? :)
De bedste hilsner Emil
Det var vores designer Razi (læs om hende her: http://vubla.dk/om-os) der kom på det. Jeg kan prøve, at høre hende af hvordan hun kom på det, i morgen. :-)
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.
Det var vores designer Razi (læs om hende her: http://vubla.dk/os-os) der kom på det. Jeg kan prøve, at høre hende af hvordan hun kom på det, i morgen. :-)
Ja super - det kunne da være meget spændende at høre hvad tankerne bag logoet er :)
De bedste hilsner Emil
Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.
Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com
Hej Christoffer,
Det er en mega god idé! Det er en af de kommende ting på vores lange to-do. :-) Det bliver nok sådan, at der både kommer en introduktionsvideo der forklarer konceptet og en masse videoer der forklarer hver enkelt funktion/feature. :-)
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.
Jeg savner nogle screenshots. Nu bruger jeg gennemsnit 10 - 15 sekunder på en side for at hvad det er, og på den kunne jeg KUN se en masse tekst som jeg ikke gider at læse. Vis et par screenshots hvad det er man har med at gøre, også en video også. Så ville jeg være fanget med det samme.
Jeg ved stadig ikke helt hvad det er.
Okay, det er interessant at høre. Vi har selv overvejet balancen mellem tekst og billeder, men det lader til, at der skal endnu flere billeder/illustration.
Derudover vil nogle flere videoer som nævnt herover nok også hjælpe på forståelsen for hvad Vubla er.
/Anders Pedersen