Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan - vi er live! Hvad synes I?

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der en demo man kan se eller en shop hvor systemet er installeret og kører?

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 18:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes i skal overveje at lave en intro-video, hvor man ser en test ell. lign. og overbeviser jeres fremtidige kunder om, hvor easy-to-go det egentlig er!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 18:46

CBering:
Jeg synes i skal overveje at lave en intro-video, hvor man ser en test ell. lign. og overbeviser jeres fremtidige kunder om, hvor easy-to-go det egentlig er!

Fuldkommen enig, set med kundebriller på så elsker jeg når man møder en side der lige giver en kort intro video :)

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 18:57

Jeg savner nogle screenshots. Nu bruger jeg gennemsnit 10 - 15 sekunder på en side for at hvad det er, og på den kunne jeg KUN se en masse tekst som jeg ikke gider at læse. Vis et par screenshots hvad det er man har med at gøre, også en video også. Så ville jeg være fanget med det samme.

Jeg ved stadig ikke helt hvad det er. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 18:59

Emil Verdoes:

Studenten:

Der er absolut ingen sammenhæng.

Jeg har hørt kommentarer lige fra, at det ligner en elg til deadmau5's logo. :-)

Haha, men hvordan kom du på at dit logo skulle se netop sådan ud? :)

De bedste hilsner
Emil 

Det var vores designer Razi (læs om hende her: http://vubla.dk/om-os) der kom på det. Jeg kan prøve, at høre hende af hvordan hun kom på det, i morgen. :-)

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 19:04

Studenten:
Det var vores designer Razi (læs om hende her: http://vubla.dk/os-os) der kom på det. Jeg kan prøve, at høre hende af hvordan hun kom på det, i morgen. :-)

Ja super - det kunne da være meget spændende at høre hvad tankerne bag logoet er :)

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 19:06

Thomas Frost:

Er der en demo man kan se eller en shop hvor systemet er installeret og kører?

Hej Thomas,

Ja, det kan du i hvert fald. Prøv at søge med Vubla søgemaskinen hos en af vores første kunder: http://everlight.dk/advanced_search_result.html?keywords=cenon+kit&x=0&y=0 (Denne søgning retter Vubla for stavefejlen "cenon" til "xenon".)

http://everlight.dk/advanced_search_result.html?keywords=xenon+kit+til+taxa&x=0&y=0 (Denne søgning på "xenon kit til taxa" foreslår Vubla "xenon kit til bil", da bil er et synonym for taxa og "taxa" ikke findes i shoppen)

Prøv at leg lidt med den. :-)

God mandag aften til jer alle!
/Anders Pedersen 

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 19:10

CBering:

Hej Christoffer,

Det er en mega god idé! Det er en af de kommende ting på vores lange to-do. :-) Det bliver nok sådan, at der både kommer en introduktionsvideo der forklarer konceptet og en masse videoer der forklarer hver enkelt funktion/feature. :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 19:15

Qucodia:

Jeg savner nogle screenshots. Nu bruger jeg gennemsnit 10 - 15 sekunder på en side for at hvad det er, og på den kunne jeg KUN se en masse tekst som jeg ikke gider at læse. Vis et par screenshots hvad det er man har med at gøre, også en video også. Så ville jeg være fanget med det samme.

Jeg ved stadig ikke helt hvad det er. 

Okay, det er interessant at høre. Vi har selv overvejet balancen mellem tekst og billeder, men det lader til, at der skal endnu flere billeder/illustration.

Derudover vil nogle flere videoer som nævnt herover nok også hjælpe på forståelsen for hvad Vubla er.

/Anders Pedersen

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 20:05
meget spændende....
Side 2 ud af 5 (49 indlæg)