Ikke helt forstået?? Mener du at flertallet downloader film ulovligt? |
JA
Ikke helt forstået?? Mener du at flertallet downloader film ulovligt? |
Der findes så mange, der sælger DVD'er eller er affiliates for folk, der sælger DVD'er, at det bliver MEGET svært at få en forretning ud af det. Du skal i hvert fald VIRKELIG være godt til at markedsføre dig! Desuden så er det nok et spørgsmål om kort tid før sådan noget som film holder op med at blive solgt på fysiske medier. Snart kommer den slags til at foregå online, hvor man downloader eller livestreamer de film, man gerne vil se. Det går i samme retning som musik. Ville du åbne en CD-butik idag? |
Patrick er inde på noget af det rigtige... Nemlig at der er rigtig rigtig mange om buddet. Det er stadig en meget lille procent del der henter on-line så der er stadig masser af salg af DVDer, jeg tror det falder støt de næste par år, men vil da tro der går mindst 5 år inden download kommer til at stå for mere end halvdelen af salgt. For mig er udfordringen mere at din direkte konkurrent er steder som amazon og lign. de har alle (alle) film, og de leverer hurtigt og billigt fra england. Og hvis man er parat til at handle på nettet tror jeg der er større chance for man handler der, og hvis man vil have filmen lige her og nu, ja så er det jo ligemeget om din butik ligger i London eller på London...
Med mindre du kan finde en eller anden niche (den med nøgne piger er taget) gamle franske, Asiatiske kult splatter, el.lign så tror jeg altså ikke det er besværet værd at kaste sig efter |