Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye site

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er!

Jeg håber I vil hjælpe os lidt. Vi har lige launchet vores nye website, og mangler lidt folk som kan komme med feedback, både på brugervenligheden og generelle bugs.

I finder det på www.fiber2you.com

Selve teksterne er vi ikke helt færdige med endnu, men det skulle gerne være på plads inden ugen er omme, så dem behøver i ikke tærske for megen langhalm på :-)

På forhånd tak for hjælpen! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:46

Syntes det ser rigtig godt ud! - Fra forsiden kan jeg dog ikke vælge kontakt, om os osv...

Jeg sidder på en Firefox 3.6.21 browser så kan ikke tro det er det der er problemet...

Og så er jeg lige lidt nysgerig... Er det "bare" et simpelt HTML image map i bruger på forsiden?

èn ting i måske kan forbedre er at gøre det lidt mere klar hvad det er i tilbyder og hvad der gør jer anderledes udfra forsiden... tænker her på et slogan eller sådanWink

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:47

Ser da godt ud - og er ganske nytaenkende!

Men det foerste jeg taenkte, da jeg kom ind paa siden var: Er det her et spil? Hvor skal jeg klikke?

Det differenciere jer helt klar - men kan maalgruppen finde de oenskede oplysninger?

Vh

Neupart

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Fra  AGIZO Skrevet kl. 15:51

T.Iversen:

Syntes det ser rigtig godt ud! - Fra forsiden kan jeg dog ikke vælge kontakt, om os osv...
Jeg sidder på en Firefox 3.6.21 browser så kan ikke tro det er det der er problemet...

Og så er jeg lige lidt nysgerig... Er det "bare" et simpelt HTML image map i bruger på forsiden?
èn ting i måske kan forbedre er at gøre det lidt mere klar hvad det er i tilbyder og hvad der gør jer anderledes udfra forsiden... tænker her på et slogan eller sådanWink

Tak for input! :-)

Vi overvejer også, hvad vi kan gøre mht. en slags punchline for forsiden, for ligesom at slå fast i én sætning, hvad vi tilbyder vores kære boligforeninger og virksomheder. 

Korrekt at knapperne ikke virker længere, de har virket på et tidspunkt, så det får jeg lige fixet :-)

Det er et HTML5 image map mener jeg, jeg har ikke programmeret siden, men det er jeg nu ret sikker på, at det er :-) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Fra  AGIZO Skrevet kl. 15:54

Neupart:

Ser da godt ud - og er ganske nytaenkende!

Men det foerste jeg taenkte, da jeg kom ind paa siden var: Er det her et spil? Hvor skal jeg klikke?

Det differenciere jer helt klar - men kan maalgruppen finde de oenskede oplysninger?
Vh
Neupart

Ja, vi er enige i, at det godt kan ligne et spil af en art :-) Men man opdager hurtigt, at man kan klikke på de forskellige bygninger, afhængigt af, hvem man er :-)

Vi håber at målgruppen kan finde oplysningerne de har behov for. Vi har forsøgt (og forsøger stadigvæk) at give et overblik over de forskellige ting på siden. Men har du forslag til forbedring, må du meget gerne skrive dem her, eller sende mig en privat besked :-) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:59

Nu er jeg elektrikker og dine informationer passer ikke helt.

Du skriver:

Fibernettet er lyslederkabler, og det betyder, det fylder langt mindre end PDS-nettet. Hvor man i en PDS installation, hver gang man laver et PDS-stik, altid skal føre kablet tilbage til krydsfeltet, kan man med fibernet bare køre en ring rundt i ejendommen. Dette giver kæmpe fordele - både installationsmæssigt men også ved udbygning til flere udgange.

Jeg siger:

Du har lidt ret, man bruger stadig pds rundt til installationerne, og i krydsfeltet, du trækker kun Fiber mellem krydsfelterne fordi at Fiber kabel kan række op til 50 km og det kan pds ikke. Derfor giver det bedere forbindelse, man køre ikke fibernet rundt i installationen :)

Nej det er rigtigt man kan ikke se forskel på en fiberinstallation, udover at der sidder en fiber boks. Mennesker må hellere ikke selv rode med Fiber kabel da trådene er farlige.

----

Jeg kan se at i rådgiver folk ang. fibernet, så håber jeg du har en elektrikker ved din side :)

Fedt projekt held og lykke med det :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:11

Jeg er ikke elektriker så der kan jeg intet byde ind med :)

Siden er ikke helt nytænkende, da der allerede findes mange af den slags, men det er første gang jeg ser sådan i DK.. Det ser godt ud, kunne dog måske godt bruge noget mere animation, små mennesker som går rundt eller noget :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Fra  AGIZO Skrevet kl. 16:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

IværksætterGen:

Nu er jeg elektrikker og dine informationer passer ikke helt.

Du skriver:

Fibernettet er lyslederkabler, og det betyder, det fylder langt mindre end PDS-nettet. Hvor man i en PDS installation, hver gang man laver et PDS-stik, altid skal føre kablet tilbage til krydsfeltet, kan man med fibernet bare køre en ring rundt i ejendommen. Dette giver kæmpe fordele - både installationsmæssigt men også ved udbygning til flere udgange.

Jeg siger:

Du har lidt ret, man bruger stadig pds rundt til installationerne, og i krydsfeltet, du trækker kun Fiber mellem krydsfelterne fordi at Fiber kabel kan række op til 50 km og det kan pds ikke. Derfor giver det bedere forbindelse, man køre ikke fibernet rundt i installationen :)

Nej det er rigtigt man kan ikke se forskel på en fiberinstallation, udover at der sidder en fiber boks. Mennesker må hellere ikke selv rode med Fiber kabel da trådene er farlige.

----

Jeg kan se at i rådgiver folk ang. fibernet, så håber jeg du har en elektrikker ved din side :)

Fedt projekt held og lykke med det :-)

Nu var det ikke lige teksterne jeg søgte feedback på, men lad os bare tage den.

Mht. PDS kontra fibernet installation, kommer det an på hvordan man gør det. Vi er igang med et projekt her i Aalborg, hvor vi har lavet en ren fiberinstallation, hvor der ikke kører PDS ud til udtagene, andet end ud til nogle PoE forsynede kameraer og ned i en GigaSwitch i krydsfeltet. Resten er forsynet 100% med fibernet. Udstyret som er brugt er fra Nexans, hvor man sætter 1 krydsfelt med leveranceswitch, samt nogle gigaswitche på en DIN skinne, og kører fiber ud til alle udtag, som er en 4-ports switch per arbejdsstation.
Dog kører der fra switchene ved arbejdsstationerne og over i PC'erne stadigvæk Cat6 kabler, da de færreste pc'ere har netkort med Sc eller Lc konnektorer monteret endnu, så man kan køre fiberen direkte i netkortet. Det kommer nok snart :-)

Ja, vi rådgiver folk om fibernet. Vi har ingen elektrikere ansat. Vi bruger kun fiberfolk, da mange elektrikere kun er vant til at arbejde med PDS, som jeg også kan høre du er. Direktøren for vores lille virksomhed her er desuden civilingeniør Bsc.EE M.IDA og han og jeg rådgiver om fibernet, ja. :-)

Slutteligt skal du have tak for lykønskningerne. :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:22

Bahah :D - Jeg har lært om fibernet, men ikke noget vi arbejder med :)

Men ja må blankt indrømme at vi arbejder meget mere med pds.. Men der lyder super cool, selv om jeg ARDRIG gad lave connectere med fiber :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:30

svært at give feedback når flere ting endnu ikke virker

samarbejdspartner siden virker ikke

jeg skulle virkelige bruge lang tid at finde ud ad hvad siden omhandler , hvad jeg forstår tilbyder i fibernet i århus , det ser i hvert fald sådan ud, kan se på siden offentlige der står århus, dog skal ikke sige om er sikker , for om jer siden virket ikke.

5 øverste links virker ikke om jer , kontakt , facebook , twitter

underholding der dukker bare nogle sider frem skal virkelige ikke lige se hvorfor de , sider ikke bliver lavet med en tekst neden under 

Jeg ville lave mere på siden , mere hvad tilbyder vi kort og præcist i en kort intro tekst , der siger hvad i vil tilbyde .

Desuden skal det overvejes , der skal bruges lidt mere tid på at forstå siden , når lavet sådan , er det nødvendigt for disse produkter

Husk desuden ved opdele siden sådan her er i reelt ikke indekseret i google i rimelige grad , der skal en stor penge pung i adwords til at kunne ses af samme trafik som en alm. wordpress blog havde gjort .

Dog efter læst mere end 10 minutter på siden , kan jeg forstå at også tilbyder private , men jeg kan ikke rigtigt helt forstå om det er landdækkende 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)