Hej Amino'er Jeg er startet med produktion af en lille opfinder-idé jeg fik under min barsel i 2009 med nogle små hængetasker til babyalarmer. Jeg har fået dem udviklet og produceret i Kina indtil nu. Samtidig får jeg produceret nogle bideringe (også eget design) her i DK. Se produkterne på min hjemmeside www.bedbugz.dk Jeg startede min produktion op i Kina igennem en mellemmand fra DK. Efter at have modtaget de første varer har jeg besluttet at rykke produktionen tættere på DK. Jeg har haft mange kommunikations vanskeligheder og misforståelser og skulle vente længe (synes jeg) på forsendelser af prototyper m.m. Derudover var der rigtig mange reklamationer, da den store ordre så kom hjem Jeg har derfor fundet en systue i Polen som kan sy til rimelige priser og i en god (=bedre) kvalitet. Jeg står nu og vil udvidde mit sortiment med sengetøj i samme design som mine tasker. Min systue i Polen kan sy det, men jeg mangler en leverandør af de trykte metervarer. Stoffet skal værer 100% bomuld (evt. bomuldssatin) og helst ØKO tex certificeret da det er til børn. I første omgang drejer det sig om 3*1000 meter trykt stof (dvs. 1000 meter pr. design). Her håber jeg nogle herinde kan hjælpe??? Jeg har også udviklet nogle BedBugz-figurer (i form af tegninger) som jeg gerne vil have lavet til bamser. Hvem kan hjælpe med udviklingen og produktionen af disse? Jeg håber at høre fra Jer herinde med nogle gode tilbud eller råd og vejledning. Mange hilsner fra Betina |
Hej igen
Lidt langt indlæg fra mig med mange detaljer, men kort sagt:
- jeg søger leverandør af trykte metervare, som skal bruges til sengetøj i eget design og
- jeg søger leverandør til produktion af bamser.
Hvem kan hjælpe?