Spørgeskemaet besvaret, og så tillader jeg mig også lige at komme med lidt (forhåbentligt) konstruktive kommentarer.
Du skriver indledningsvist i spørgeskemaet: "Kort sagt skal denne undersøgelse give os et mere klart billed på jer unges forbrugsvaner(primært internethandel)!", og når man kommer ned i spørgeskemaets første spørgsmål, skal man så svare på hvilken aldersgruppe man er i. Uden intention om at fornærme nogen, så kan man vist godt tillade sig at sige, at det nok ikke er alle de angivne aldersgrupper man kan tillade sig at definere som "jer unge" 
Af hensyn til at lette databehandlingen for dig, så kunne det være en idé allerede inden en respondent giver sig til at besvare spørgeskemaet klart at angive hvis du kun har tænkt dig at gøre brug af et aldersmæssigt afgrænset segment - så slipper du for at skulle frasortere en (potentielt) stor mængde data.
Ad. spg. 3:
Anses mad som værende et forbrugsgode, er det tiltænkt at det skal opfattes som en fast udgift?
Ad. spg. 5:
Du kunne overveje at gøre brug af intervaller frem for de "skarpe" procenter du har gjort brug af. Hvor skal jeg f.eks. sætte kryds, hvis den andel af tøj jeg køber ligger mellem 20 og 30 %. En anden mulighed var at bruge relative intervaller frem for de absolutte, om end det godt kan være noget mere kompliceret at lave statistik på.
Ad. spg. 6:
Er det maksimalt 2 hakker der må sættes, eller er spørgeskemaet defineret sådan at man skal sætte 2 hakker for at besvarelsen accepteres.