Et hurtigt kig på TS, Ebay mm afsløre, at der sælges sindsyg mange "look a likes" af Mango og Ice urene... Så tvivler på din påstand helt holder vand... Og priserne er fra 50-100 kr
pr stk.
Hejsa.
Ja - præcist, fristes jeg næsten til at sige - og alligevel køber kvinder (og et par enkelte mænd) stadig Mango ure, på trods af de åbenlyse billigere alternativer.
Jeg gik lige en tur ned af gågaden i Kalundborg. Inde i boghandlen så jeg nogle ure, der er næsten identiske med de nye Mango modeller vi har købt hjem. Alligevel er Mango urene dobbelt så dyre, og jeg forventer de kommer til at sælge ganske udmærket.
Vedrørende hvad det kræves for at blive autoriseret ICE forhandler.. ikke det helt store. Vi talte sammen et par gange. Firmaet ville høre om vores planer og model, og så lavede vi en bestilling. Vi har først lige fået kategorien med ICE ure op at stå, så kan ikke drage nogle konklusioner om deres popularitet er lige så høj som før. Mangler stadig at få lagt en god del af deres modeller ind i systemet.
Forresten er vi lige kommet ind i Tradedoubler, så du kan jo bare sælge vores ure gennem dem - og tjene op til 12% ;)
God weekend!