Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! kopi eller ej?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan finder jeg ud af om der er en dansk importør?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:29

Business CPH:

Hvordan finder jeg ud af om der er en dansk importør?

Det er der kan jeg se.

Kan også se at det er et omfattende koncept der er rullet ud omkring ICE, så undersøg det meget nøje inden du starter.

Men intet forhindrer dig i at købe de ure som sagt, og jeg tror ikke på at nogle toldere vil tilbageholde de silikoneure der ligner noget man får for 9,99 bananer på stranden i Pataya Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 4. Sep 11
Skrevet kl. 22:31

Hvor kan jeg kontakte den importør, og hvad mener du med at det er et omfattende koncept der er rullet ud? 

Derudover så skriver producenten på alibaba: Amovan Enterprises(HongKong) LTD , is a professional watch company in designing and manufacturing high qulity OEM&ODM watches of famous brands selling worldwide.

Hvad betyder OEM og ODM?

Mvh.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:37

Business CPH:

Hvor kan jeg kontakte den importør, og hvad mener du med at det er et omfattende koncept der er rullet ud? 

Derudover så skriver producenten på alibaba: Amovan Enterprises(HongKong) LTD , is a professional watch company in designing and manufacturing high qulity OEM&ODM watches of famous brands selling worldwide.

Hvad betyder OEM og ODM?

Mvh.

Meget kan og vil jeg hjælpe med, men jeg er ikke din assistent.

Hvis ikke du forstår ovenstående, så brug din ven Google - og hvis ikke du forstår hvad jeg mener med at ICE har et omfattende koncept, så skal du nok ikke lige starte en business foreløbig Smile

Den danske importør finder du på ICE hjemmesiden.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 4. Sep 11
Skrevet kl. 10:54

Jeg sidder og kigger på nogle ure gennem alibaba, som ligner ICE WATCH urene (www.ice-watch.com/)

Er det lovligt at importere og sælge urene hvis mit eget firmanavn står på urene (istedet for ICE WATCH), og leverandøren er OEM og ODM accepted?

Her er et link fra alibaba leverandøren: http://www.alibaba.com/product-gs/478776106/hot_sale_ICE_watch.html?s=p

Mvh.

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 19:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godaften

Vi er netop blevet autoriseret forhandler af ICE ure i Danmark, og inden længe kan du finde ICE ure på vores shop (vi skal ha' lagt billeder af urene ind i CMS'et først).

Den danske importør af ICE ure er Moments Aps, og du kan finde deres kontaktinformation her. Han kan måske hjælpe dig med dine importspørgsmål.

Der er utroligt mange alternativer af disse farverige gummi/silikone ure, men det er min erfaring at kunderne kigger mere på mærkets navn end kvalitet/pris. Vil en kvinde fx ha' et Mango ur, så nytter du ikke noget at du vifter et alternativ lige for næsen af dem. De køber Mango uret selvom det er dyrere end alternativet. Og det til trods for at alternativet er produceret af samme fabrik :)

Håber at det samme gør sig gældende med ICE urene, for de er lige et par hundrede kroner dyrere end andre gummi/silikone ure.

Tilmeldt 4. Sep 11
Skrevet kl. 20:24

Hvad kræver det at blive autoriseret forhandler af ICE? 

Hvor køber du urene fra?

Og hvad giver du for dem, når du køber dem fra producenten?

Ps. har tjekket lidt op på det, og stort set alle producenter jeg spørger, siger at det er lovligt at købe og sælge urene som ligner ICE, så længe man har sit eget LOGO eller navn på uret, og der ikke står ICE nogen steder?

Er det korrekt forstået efterhånden?

Mvh. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:58

Troels:

Der er utroligt mange alternativer af disse farverige gummi/silikone ure, men det er min erfaring at kunderne kigger mere på mærkets navn end kvalitet/pris. Vil en kvinde fx ha' et Mango ur, så nytter du ikke noget at du vifter et alternativ lige for næsen af dem. De køber Mango uret selvom det er dyrere end alternativet. Og det til trods for at alternativet er produceret af samme fabrik :)

Et hurtigt kig på TS, Ebay mm afsløre, at der sælges sindsyg mange "look a likes" af Mango og Ice urene... Så tvivler på din påstand helt holder vand... Og priserne er fra 50-100 kr pr stk.

Til trådstarter
Det er lovligt at importere og sælge "look a like" modellerne, men de må IKKE bære et varemærke... Kig evt på TS, der er mange annoncer med dem...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:18

Business CPH:
Hvad kræver det at blive autoriseret forhandler af ICE? 

En aftale med den danske importør

Business CPH:
Hvor køber du urene fra?

Nok fra den danske importør .... Indifferent

Business CPH:
Og hvad giver du for dem, når du køber dem fra producenten?

De købes af importøren, ikke af producenten. Prisen er en aftale mellem importør og forhandler, det får du næppe svar på her i tråden.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:20

ps. fatter minus af al det hype med billige silikoneure Zip it!

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)