Hej BT Desværre spillede jeg ikke selv i dag |
Alligevel meget sjovt :) Har lyst til bare at prøve 1 år at sætte penge hver uge på det du foreslår ;)
Hej BT Desværre spillede jeg ikke selv i dag |
Alligevel meget sjovt :) Har lyst til bare at prøve 1 år at sætte penge hver uge på det du foreslår ;) |
Jeg spiller ofte på de forslag, og jo jeg har en marginal tab % på det.. Mit tab er måske 10% overall - og bliver så kompenseret af en større gevinst indimellem - altså på måske 1-4.000kr En person fra Nyborg (tror jeg de var) skrev at han spillede på mine forslag med et R12 system, kaldte det "bæredygtigt". Dermed sagt at man godt kan tabe 10 uger på det, men med tiden vil det give en større udbetaling. Sværeste - er at finde ud af hvor mange uger man vil basere sine spil på - jeg spiller altid enten på 26 eller 52 uger forslagene... Men aner det ikke... |
Nogen skal jo være heldige.. Fandtes der et brugbart system ville lotto ikke eksistere. |
xxx
Lige mine ord. Det er jo rent tilfædig at det er de samme tal som bliver forslået på din webside.
Med venlig hilsen Bastian |
Kombinationsmuligheder er for store til et system som er rentable. Det er derfor, der er et antal rigtige ud af det antal tal som er i spil. |
Kan se at der står Hej BT i toppen, så jeg går ud fra at du har sendt den til BT, i håb om lidt omtale. Hvis du skal have et velment råd herfra, så er det at gøre arbejdet lettere for dem og deres læsere. Faktisk tror jeg at du skal lave det som en helt færdig artikel, der er lige til at at smide ind på siden, for ellers tror jeg du har for store forventninger til deres "journalisters" formåen :o) Det meste af deres arbejde i dag er, at kopiere nyheder fra andre sites, og evt. oversætte dem til dansk. Derudover skal det være meget let at forstå, både for deres læsere, men ikke mindst for "journalisterne". Hvis de ikke forstår det, kommer det aldrig videre ind til deres indbakke. Og jeg er bange for at sværhedsgraden er for stor i denne tekst.. Et par tydelige eksempler, er den vandforurening der var i København for nogle uger siden. Dog var det især EB's læsere der tilsyneladende havde problemer med at forstå hvad det gik ud på, men jeg tror ikke der er så stor forskel på de to avisers læsere. Men for at væres sikker på at alle kunne forstå hvad der var galt, var de nødt til at kalde det forurenede vand for "lortevandet", og E. coli-bakterier, blev omdøbt til det let forståelige "numsebakterier". Jeg tror at man skal have den slags i tankerne, når man gerne vil have lidt omtale i de medier :o) Men tillykke med resultatet. Det bliver spændende at se om det fortsætter. Skulle det ske, har du jo rigeligt med muligheder for at få dig formuleret på et et niveau, hvor "journalisterne" kan være med |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Så er spørgsmålet. Er det dit system der virker eller er det dit system der er skyld i at der er så mange der vinder når systemet rammer rigtig. Med andre ord, hvis man som jeg tror på ren tilfældighed, er det eneste man får ud af at følge eksempelvis din side er, at man skal dele en evt. gevindst med alle de andre der følger siden. Samme sandsynlighed blot mindre potentielle gevindster. Men nu er det jo ikke altid kynikere som jeg der har ret, så held og lykke med lottospillet. |
Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.
Tilfældigheder vil aldrig passe ind i et system - Så nej dit "system" virker ikke. |
Det er dejligt at vinde i lotto , drømme om millionær ligger i de fleste og vis systemet rammer rigtigt er du millionær på sigt og de skriver hver gang nogle rammer plet så ram bare plet med lotto talene . vis systemet virker som jeg ikke tror det gør , er det snart lukket , for nu skriver du løs om hullet |