Jeg har lavet beregninger baseret på tendenser - men det er stadig uoverskueligt men brugbart, men som andre skriver du kan ikke sætte tilfældigheder i system - det er 2 modsatrettede udfald, der dog naturligvis på et tidspunkt vil være sammenfaædende, men ingen kan sige hvornår. |
Dommeren:Kombinationsmuligheder er for store til et system som er rentable.
Det er derfor, der er et antal rigtige ud af det antal tal som er i spil.
Det har Danske Spils dygtige matematikere taget højde for.
100% korrekt.
Gevinstpuljesystemet i Lotto er jo skruet sådan sammen, at det kun med sikkerhed giver overskud ét sted: Hos Danske Spil.
Hvis man forestillede sig, at man havde penge nok til rådighed til at spille på samtlige kombinationer (hvilket jo ville være den enste sikre måde at vinde på), og at man samtidig sikrede at ingen andre spillede (så man var alene om puljen), så ville man stadig have brugt mange flere penge på at spille end man havde vundet.
Lotto er et tilfældighedsspil.
Det gælder for tilfældighedsspil, at resultatet er HELT tilfældigt.
Det gælder også for Lotto.
Derfor findes der intet system, der kan regne en Lotto gevinst ud.
Det svarer helt til RainMans evner ved lykkehjulet.
En række spillet i Lotto har ca. 1:8,3 mio chance for at vinde, og der betales 45% af spillesummen tilbage til spillerne.
Netop dette tal er sandsynligheden for, at trådstarters system vinder en hovedgevinst.
Hvis det skulle ske - og det vil det jo statistisk set en gang for hver 8,3 mio. uger - så ville det være en tilfældighed. Intet andet.
Jeg selv vinder 100 kr. i Lotto hver eneste uge.
Jeg lader nemlig helt aktivt være med at gå hen og spille for 100 kr.
Nu har jeg så 100 kr. i hånden, som jeg har ladet være med at spille for, og som jeg kan bruge til noget andet.
Jeg overvejer at sætte beløbet op til 500 kr. pr. uge.
venlig hilsen
Hans