Det er altså lovligt at være vegetar og bo småt og tænke på naturen , alle iværksættere burde tænke på vores jord så de næste generation af iværksættere har det godt også om 300 år med en jord med masser af fugle og masser af skove og ikke en forurenet verden .
jeg kan udmærket læse flere ikke tænker vores kære jord den også skal være et sted den næste generation af vores iværksættere skal være
Hvis man vil føre den tanke ud i livet i ekstrem grad, benytter man selvfølgelig heller ikke læderbukser eller andet læder i sit arbejdstøj.
Man har heller ikke lædermøbler.
De fleste mennesker har da omtanke for Moder Natur i et vist omfang.
Verdenen er - efter min personlige mening - heldigvis ikke så sort/hvid.
Men nu var tråden her oprindelig en efterspørgsel efter vinterjakker. :)
Mit liv jeg mene da man burde kunne leve , jeg har ej læder møbler eller fjernesyn , bor småt men bruger mange penge på økologiske mad og derved mere lykkelige kunne selvfølgelige bor større vis ikke tænkte økologiske havde færre udgifter da alt det tøj der produceres må ikke forurene .
Man tænker jo ikke på naturen vis køber alle disse luksus ting , man burde tænke mere på jorden
Det var normale ekstreme holdninger der blev skrevet i tråden om både vegetar og at ikke skulle tænke på naturen mv.
Dog tænkte lidt idag jo med den sidste måling partiske holdninger er det måske groft sagt men også sandt hovedgrunden jeg tit får lange debattere det er grunden min holding ligger mere mod SF og det social og der er mange indutalister grundet de venstre dette er jeg ikke sur over med vores grundideer er meget forskellige derved kan jeg føle meget alene her på forummet nogle gange , men opnår dog også mange indlæg da min grundholding er anderledes end mange det kan nogle jeg nu se .
Jo har været lang tid opdage det men mig aktive næsten alene på den fløj kan det ikke undgås folk gud kan folk leve sådan med det er flere mod rød blok der stemmer der lever sådan end blå blok vil jeg post stå .
Flere tallet vil så sige heri forummet denne tanke kan vi ikke leve efter , men det er fordi jeg grundholding i livet er anderledes , dette kan ikke undgå medføre folk ikke fatter kan en del af samfundet virkelige gå med til mindre vækst og bedre natur denne grundide striber mod idealisten der tænker kun mere rigdom selv
Derved passer det godt med disse vinterjakker og hele grundholding vi skal tænke på dem alle i denne verden .
Jeg synes vi skal skænke denne verden at den skal blive et bedre sted at leve, lad os alle iværksættere blive enig om vi køre kun med bil når der ikke er mulighed for at cykle eller tage offentlige transport middel og vi alle flytter mindre hus og mere miljøvenlig .
Man skal altid tænke på natur og da jeg så en gjorde grin med slagtekyllinger , kan det skade den vil man ikke handle grundet man tænke på naturen , det er i hvert fald et og alt i mit liv at jeg skal leve sundt og tænke på naturen og andre der tænker anderledes kan jeg ikke forstå hvorfor de lever sådan .
Måske altså ikke kun fordi er ordblind folk ikke forstår mig men også med min grundholding er anderledes derved 2 ting der gør det svært at debattere og blive enig med , men i dag fik jeg endelig lyset og kunne det er ikke kun grundet ordblidheden folk ikke forstår mig måske har jeg mere ro og mere fattet og forstår mere nu