Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Canada Goose jakke søges

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Off topic, men kan man sige at fisk "trækker vejret" :-)

/Brian

Nej, ser vi bort fra pointen i mit indlæg, så har du naturligvis ret i det faktuelle. :)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:37

John Nielsen:

John J:

Når den dag kommer, hvor dyrene selv kan ringe til en advokat, da skal jeg nok lade være med at tude i fuld offentlighed.

Mvh. John.

Er du så også vegetar og spiser heller ikke fisk eller andet, der forinden har trukket vejret?Skype-Smile

Slagtekvæg, grilkyllinger og rødspætter kan jo heller ikke ringe til en advokat.

Det er altså lovligt at være vegetar og bo småt  og tænke på naturen , alle iværksættere burde tænke på vores jord  så  de næste generation af iværksættere har det godt også om 300 år med en jord med masser af fugle og masser af skove og ikke en forurenet verden .

jeg kan udmærket læse flere ikke tænker vores kære jord den også skal være et sted den næste generation af vores iværksættere skal være 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:47

Mikael christiansen:

Det er altså lovligt at være vegetar og bo småt  og tænke på naturen , alle iværksættere burde tænke på vores jord  så  de næste generation af iværksættere har det godt også om 300 år med en jord med masser af fugle og masser af skove og ikke en forurenet verden .

jeg kan udmærket læse flere ikke tænker vores kære jord den også skal være et sted den næste generation af vores iværksættere skal være

Hvis man vil føre den tanke ud i livet i ekstrem grad, benytter man selvfølgelig heller ikke læderbukser eller andet læder i sit arbejdstøj.
Man har heller ikke lædermøbler.

De fleste mennesker har da omtanke for Moder Natur i et vist omfang.

Verdenen er - efter min personlige mening - heldigvis ikke så sort/hvid.

Men nu var tråden her oprindelig en efterspørgsel efter vinterjakker. :)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:02

Tommy Nitz:

En af grundene til at jeg personligt er imod pels på beklædningsgenstande er, at jeg for 100 år siden så et program om hvordan man pelser hunde og katte levende for at få pels til eksempelvis kraver på hætter, men også pyntegenstande som små egern og dådyr eller hva pokker det var.

Ja lad os endelig generelisere... Jeg så engang en dokumentar, om en hvid mand, som skød en sort mand, fordi han var en sort slave, som var doven. Eller nogle hvide soldater, som torturerede nogle mennesker i Irak og Afghanistan. 
Siden den dag har jeg hverken kunne lide soldater eller hvide mennesker (er selv hvid)...

Men nu du har så ondt af, at nogle fattige mennesker kæmper for overlevelsen i Asien, og kun gør disse ting, fordi du vil have billige Kina skammels produkter og varer, så håber jeg du har samme forkærlighed for andre dyr.
Har du tænkt over, at hvergang du bruger et æg, så kommer det med 90% sikkerhed fra en høne, som lever i et bur, som nærmest er mindre end den selv? Tænk over det næste gang, du spiser blødkogt æg, brød, pandekager eller andet.
Eller at dine flotte kyllinge fileter kommer fra en kylling, som aldrig har set en sky!
Eller mælken til dine Corn Flakes kommer fra kør, som aldrig har set en græsmark.
Eller at din... Nej du kunne evt bare se filmen "FOOD INC" http://www.novamov.com/video/pg1hprm38oahy

De fleste dyr som bliver til fødevarer er industriprodukter, som ALDRIG kommer i nærheden af at være naturelle... Flere af dem lever ik engang i naturen!

Tommy Nitz:

Om jeg så bliver 100 år ældre, så glemmer jeg aldrig synet af en hund der var hængt op i alle fire ben så de var strukket ud til hver side og så tog den her psykopat (jaja mit franske etc.) og jog en kniv i bugen på den og begyndte at pelse.

Inden du nærmest kvæles i franske ord Wink, så husk at din oldefar eller tipoldefar har gjort de samme ting... Det glemmer de fleste bare i dagens Danmark. Vi har behandlet dyr på samme måde, og det er altså ik særlig mange generationer siden!

Tommy Nitz:

For min skyld kunne man sådan set lave væg-til-væg tæpper af kattekillingepels, hvis de ellers bare havde haft ordentlige leveforhold og ikke mindst, var blevet aflivet på en human, smertefri og hurtig måde....at jeg så håber at ingen nogensinde ville sørge for at der var et marked for den slags er en helt anden sag.

Problemet ved Canada Goose jakkerne er, at man jo ik kan benytte syntetiske produkter, da de ik kan modstå kulden. Det er kun ægte pels, som ik går i stykker, når jakkerne benyttes på de koldeste steder på jorden. 
Og så er det faktisk vilde ræve, som de benytter. Dvs ræve som har levet i "the real nature", og mig bekendt så bliver de skudt idag, og ik fanget med fælder, som det skete tidligere... 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:19

John Nielsen:

Mikael christiansen:

Hvis man vil føre den tanke ud i livet i ekstrem grad, benytter man selvfølgelig heller ikke læderbukser eller andet læder i sit arbejdstøj.
Man har heller ikke lædermøbler.

De fleste mennesker har da omtanke for Moder Natur i et vist omfang.

Verdenen er - efter min personlige mening - heldigvis ikke så sort/hvid.

Men nu var tråden her oprindelig en efterspørgsel efter vinterjakker. :)

Mit liv jeg mene da man burde kunne leve , jeg har ej læder møbler eller fjernesyn , bor småt men bruger mange penge på økologiske mad og derved mere lykkelige kunne selvfølgelige bor større vis ikke tænkte økologiske havde færre udgifter da alt det tøj der produceres må ikke forurene .

Man tænker jo ikke på naturen vis køber alle disse luksus ting , man burde tænke mere på jorden

Det var normale ekstreme holdninger der blev skrevet i tråden om både vegetar og at ikke skulle tænke på naturen  mv.

Dog tænkte lidt idag jo med den sidste måling partiske holdninger er det måske groft sagt men også sandt hovedgrunden jeg tit får lange debattere det er grunden min holding ligger mere mod SF og det social og der er mange indutalister grundet de venstre dette er jeg ikke sur over med vores grundideer er meget forskellige derved kan jeg føle meget alene her på forummet nogle gange , men opnår dog også mange indlæg da min grundholding er anderledes end mange det kan nogle  jeg nu se .

Jo har været lang tid opdage det men mig aktive næsten alene på den fløj kan det ikke undgås folk gud kan folk leve sådan med det er flere mod rød blok der stemmer der lever sådan end blå blok vil jeg post stå .

Flere tallet vil så sige heri forummet denne tanke kan vi ikke leve efter , men det er fordi jeg grundholding i livet er anderledes , dette kan ikke undgå medføre folk ikke fatter kan en del af samfundet virkelige gå med til mindre vækst og bedre natur denne grundide striber mod idealisten der tænker kun mere rigdom selv 

Derved passer det godt med disse vinterjakker og hele grundholding vi skal tænke på dem alle i denne verden .

Jeg synes vi skal skænke denne verden at den skal blive et bedre sted at leve, lad os alle iværksættere blive enig om vi køre kun med bil når der ikke er mulighed for at cykle eller tage offentlige transport middel  og vi alle flytter mindre hus og mere miljøvenlig .

Man skal altid tænke på natur og da jeg så en gjorde grin med slagtekyllinger , kan det skade den vil man ikke handle grundet man tænke på naturen , det er i hvert fald et og alt i mit liv at jeg skal leve sundt og tænke på naturen og andre der tænker anderledes kan jeg ikke forstå hvorfor de lever sådan .

Måske altså ikke kun fordi er ordblind folk ikke forstår mig men også med min grundholding er anderledes derved 2 ting der gør det svært at debattere og blive enig med ,  men i dag fik jeg endelig lyset og kunne det er ikke kun grundet ordblidheden folk ikke forstår mig måske har jeg mere ro og mere fattet og forstår mere nu 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 23:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Ja lad os endelig generelisere... Jeg så engang en dokumentar, om en hvid mand, som skød en sort mand, fordi han var en sort slave, som var doven. Eller nogle hvide soldater, som torturerede nogle mennesker i Irak og Afghanistan. 
Siden den dag har jeg hverken kunne lide soldater eller hvide mennesker (er selv hvid)...

Arrrr, skal vi nu ikke lige sænke paraderne lidt? Jeg har på intet tidspunkt snakket om at generelisere. Jeg forklarer grunden til at jeg ikke ønsker har så meget lyst til pels på mit tøj. 

Jeg påstår ingen steder at alle dyr bliver slagtet på grusom vis, lige så snart de er pelsklædte. Jeg siger bare at jeg har de billeder i hovedet fra dengang og det er nok for mig.

Fashion-Seller:

Men nu du har så ondt af, at nogle fattige mennesker kæmper for overlevelsen i Asien, og kun gør disse ting, fordi du vil have billige Kina skammels produkter og varer, så håber jeg du har samme forkærlighed for andre dyr.
Har du tænkt over, at hvergang du bruger et æg, så kommer det med 90% sikkerhed fra en høne, som lever i et bur, som nærmest er mindre end den selv? Tænk over det næste gang, du spiser blødkogt æg, brød, pandekager eller andet.
Eller at dine flotte kyllinge fileter kommer fra en kylling, som aldrig har set en sky!
Eller mælken til dine Corn Flakes kommer fra kør, som aldrig har set en græsmark.
Eller at din... Nej du kunne evt bare se filmen "FOOD INC" http://www.novamov.com/video/pg1hprm38oahy

Helt seriøst, nu svarer jeg dig denne gang, men fremover hvis vi to skal debattere, så afhold dig venligst fra at lægge ord i munden på mig / tillægge mig formodede indkøbsvaner, især når de er så tåbelige som dem du kommer med her...

1. Jeg har så absolut på ingen måde ondt af "mennesker" der overlever ved at skade andre, dyr eller mennesker. 

2. Hvad ved du om min higen efter produkter fra Kina og havde du læst mit indlæg, ville du netop vide at jeg mener, at uanset hvad pokker man laver tøj af, så er det fint for mig, så længe opvækst og aflivning foregår humant.

3. Jeg køber økologiske æg og med mindre producenterne lyver overfor mig, så har de høns, æggene kommer fra, det ganske fint.

4. Mine flotte kyllingefileter kommer fra en økologisk gård ( Mineslund.dk <- de bringer lige til døren) hvor jeg også får mine andre fine kødprodukter fra.

5. Min mælk .... eller nej det burde du kunne udlede ud fra de ovenstående punkter.

Fashion-Seller:

Inden du nærmest kvæles i franske ord Wink, så husk at din oldefar eller tipoldefar har gjort de samme ting... Det glemmer de fleste bare i dagens Danmark. Vi har behandlet dyr på samme måde, og det er altså ik særlig mange generationer siden!

Det kan da aldrig blive en undskyldning, at tidligere generationer har gjort det samme som eksisterende generationer gør nu.

Fashion-Seller:

Problemet ved Canada Goose jakkerne er, at man jo ik kan benytte syntetiske produkter, da de ik kan modstå kulden. Det er kun ægte pels, som ik går i stykker, når jakkerne benyttes på de koldeste steder på jorden. 
Og så er det faktisk vilde ræve, som de benytter. Dvs ræve som har levet i "the real nature", og mig bekendt så bliver de skudt idag, og ik fanget med fælder, som det skete tidligere... 

Du har altså misforstået mit indlæg. Jeg har som nævnt intet imod ægte pelse. Jeg har noget imod hvis de ikke bliver frembragt på human vis. 
Med venlig hilsen
Tommy
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 17:02

Vil KLART anbefale ALLE, der vil købe en canada goose jakke at besøge deres officielle hjemmeside; canada-goose.com, og derfra se hvilke forhandlere der er godkendte. Er man i tvivl, kan man altid spørger dem via deres facebook side(find facebookikonet på hjemmesiden for at være sikker på at det er den rigtige) - de svare ganske hurtigt :o)

Og husk - er det billigt, er det fake :) Da canada goose jakker aldrig, er på tilbud.

Og lige til sidst, husk at de fake jakker laves af alle mulige sundhedsskadelige stoffer og fx hundepels.

So you do the math - go buy a real

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)