Hej :-) Jeg søger en billig canada goose jakke, er der nogen der ved hvor man kan købe dem lidt billigere eller er der nogle der har en til salg? God lørdag og tak. |
Bump :-)
Hej :-) Jeg søger en billig canada goose jakke, er der nogen der ved hvor man kan købe dem lidt billigere eller er der nogle der har en til salg? God lørdag og tak. |
Du kan spare penge på en Canada Goose jakke, hvis du køber den på friluftsland.se, altså deres svenske site... Så spare du penge på valutakursen ;D Du skal passe på, da nettet vrimler med sider, som sælger falske Goose jakker. Du kan læse mere om, hvordan du undgår dårlige kopier af Canada Goose jakker her... |
Hvad med at finde en jakke med en fake pels i stedet for Fred på Jord. Mvh. John. |
Hejsa! Jeg har en til salg :) Den er sort, den står til en str. Small - men jeg vil sige det er en Medium :-) Skriv til 50 59 42 51 |
Kovich @ De gængse søgemaskiner tillægger kun ét link per url per side værdi, så næste gang du skamløst linkbuilder via månedgamle posts, behøver du kun lave ét link til din jakke-side - de 4 yderligere har intet praktisk formål, og den eneste konsekvens er, at din besked ser voldsomt spammy ud. |
Halfdan Timm@Jeg har bare sætte en URL-adresse kun er det også blevet fundet dig! Hey |
Kovich@ stop nu det SPAM og stram hjelmen. http://www.amino.dk/buzz/Historie/Start-Virksomhed/Viljen-til-succes-1654 og nu også denne tråd. En ting jeg dog er sikker på, hvis du vil sælge jakker, er det ikke måden at gøre det på. |
Kovich - super sjov side - er især vild med køb to par handsker få et par - buy one for two har altid været min stil - og at du slet ikke har handsker på siden gør det om muligt endnu sjovere :) Sorry det var off topic |
kovich, den slags link-spam er ikke velkommen på Amino.dk. Stop det venligst. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn