Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Canada Goose jakke søges

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Canada Goose jakker ?

Ellers tak.

Her er der et billede af en kunde, som er gået i saksen Angry 

/John

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

John J:

Canada Goose jakker ?

Ellers tak.

Her er der et billede af en kunde, som er gået i saksen Angry 

Hvorfor er det, at folk flipper sådan ud over pels, men er skide ligeglade med læder og andre ting?

Der er ingen, som siger stakkels ko, kalv, okse eller what ever, når de køber deres nye læder sko. Eller når den nye sofa er blevet leveret...

Hvis man vil tude over sådan noget, så bør det enten gælde for alle dyr eller ingen. Det der med at forskelsbehandle, det er sådan lidt dramaqueen agtigt... 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Skrevet kl. 22:04

Når den dag kommer, hvor dyrene selv kan ringe til en advokat, da skal jeg nok lade være med at tude i fuld offentlighed.

Mvh. John.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:08

John J:

Når den dag kommer, hvor dyrene selv kan ringe til en advokat, da skal jeg nok lade være med at tude i fuld offentlighed.

Mvh. John.

Er du så også vegetar og spiser heller ikke fisk eller andet, der forinden har trukket vejret?Skype-Smile

Slagtekvæg, grilkyllinger og rødspætter kan jo heller ikke ringe til en advokat.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Skrevet kl. 22:12

John Nielsen:
Er du så også vegetar og spiser heller ikke fisk eller andet, der forinden har trukket vejret?

Jamen du har jo fuldstændig ret. Hvor var det dumt af mig, at jeg ikke kunne tænke så langt.

Mvh. John

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 22:16

John J. har ret - det er ikke fair, at dyrene ikke har en advokat, når selv djævlen har én Wink

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 22:24

Fashion-Seller:
Hvorfor er det, at folk flipper sådan ud over pels, men er skide ligeglade med læder og andre ting?

En af grundene til at jeg personligt er imod pels på beklædningsgenstande er, at jeg for 100 år siden så et program om hvordan man pelser hunde og katte levende for at få pels til eksempelvis kraver på hætter, men også pyntegenstande som små egern og dådyr eller hva pokker det var.

Om jeg så bliver 100 år ældre, så glemmer jeg aldrig synet af en hund der var hængt op i alle fire ben så de var strukket ud til hver side og så tog den her psykopat (jaja mit franske etc.) og jog en kniv i bugen på den og begyndte at pelse.

En søsterfabrik til den ovennævnte havde bure med katte i. Der så man hvordan de sad klemt helt op i et hjørne og nærmest holdt om hinanden for at komme væk fra den stang med en løkke i, som skulle indfange dem for at de også kunne blive pelset.

Det er som sagt LANG tid siden programmet var der, men jeg kan stadig blive helt dårlig indeni ved tanken. Derfor holder jeg mig helst fra den slags.

Når det så er sagt, så er jeg helt enig med dig i, at er man modstander af dårlige forhold for et dyr, bør man være det for alle.

For min skyld kunne man sådan set lave væg-til-væg tæpper af kattekillingepels, hvis de ellers bare havde haft ordentlige leveforhold og ikke mindst, var blevet aflivet på en human, smertefri og hurtig måde....at jeg så håber at ingen nogensinde ville sørge for at der var et marked for den slags er en helt anden sag.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:
Er du så også vegetar og spiser heller ikke fisk eller andet, der forinden har trukket vejret?Skype-Smile

Off topic, men kan man sige at fisk "trækker vejret" :-)

/Brian

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 22:30

Brian Reinhold Jensen:

John Nielsen:

Off topic, men kan man sige at fisk "trækker vejret" :-)

/Brian

Good one Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:31

jeg spiser kun økologiske mad og går i genbrugs tøj og bruger altid enten offentlige transport eller min cykle så bliver færrest muligt ramt af alle stakkels de dyr .

En økologiske gris der har gået udenfor hele livet har det nu gang haft et bedre liv og ja spare andre steder for at kunne leve meste muligt økologiske bor småt spare på strømen jeg gør alt for at tænke på miljøet.

Gid alle gjorde det så var verden et bedre sted mindre forurening og flere dyr og vi havde alle mindre biler og huse simpelthen ren lykke , det kunne være dejligt for os alle samme 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)