Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.DulleShoppen.dk

Side 4 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone:

Hej Hej :-)

Jeg er lige startet, og jeg skal snart have bestilt 2 mannequiner og en masse tøj, men nu afprøver jeg lige livet som selvstændig med extensions til start :-) Så varerne skal der nok komme mange flere af.

Mht. youtube kan det godt ske at jeg finder en model og viser hvordan extensions skal påsættes. Tak for den fine ide :-)

Log-in, har jeg lige skrevet til Jesper om, så kan det være vi finder en løsning på det. Men ærligt, tror jeg ikke kunderne har noget imod at de skal have login. Men nu må vi se hvad han siger :-)

Mvh

Simone

Lyder godt, men det med 1 step checkout burde ikke vær esvært for Jesper, men jeg nævner det bare:) . Held og lykke med shoppen :)

- EMil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:02 | Låst

ønsket ikke meget tekst , ville være det bedste være bare lidt forsiden og links videre hvor der står mere.

Hvad skal tænkes din personlighed skal lyse igennem siden

Jo der skal være nogle simple linjer tekst forsiden der krydslinker en blog  , vis skal fungere optimalt , uden det vilde tekst –

Jo der skal mere på siden, men ønsket om det simple skal jo stadigvæk være der .

Kerne ord forsiden der krydslinker en blog på siden , kan derved ikke kun ligge der og kommer og intet tekst resten

Fodnoten på siden kan også ligge der nogle links med dine kerne ord der krydslinks sider omhandler dit emme.

Der vil derved forsat ikke være det vilde forsiden.

Søgeord optimering kunne selvfølgelig du også ligge en mini artiklen på forsiden set med hvad der giver viden når man læser og Google er bedste til at læse tekst, ville dette være ideelt, dog  skal man også gennemtænkes hvad konventring så vil blive 

Umuligt altså at søgeord optimere rimeligt helt uden lidt tekst , lidt interne struktur forsiden hvor der står en lille grund tekst vil hjælpe rigtigt meget, det bevare overskueligheden på siden og det simple der ikke står vildt meget i starten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brøndby
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:11 | Låst
Kære Siomone

Du blir nød til at være positiv, og jeg kan varmt anbefale dig at lytte til de konstruktive råd, som brugerne giver dig her inde. De ved, hvad de snakker om, og de ved, hvad der skal til for at føre endnu mere trafik til din shop. Når du har en online forretning, så er en google-venlig shop et must, hvis du altså vil sælge. Jeg kan dog varmt anbefale dig at læse Martin Thorborgs bog e-pusher, som giver dig rigtig mange gode råd ang. webshop. Du kan starte med e-pusher light, som kan hentes gratis. Held og lykke.

Bremen
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:14 | Låst

Jeg er 100% positiv :-)

Jeg er skam igang med E-Pusher light :-) og prøver atlære lidt fra den..

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:29 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville droppe sætningen "Danmarks billigste..." på forsiden. Den er alt alt alt for farlig at bruge, da det kræver man hele tiden tjekker, at man faktisk er Danmarks billigste... Og det gælder både online, men også offline...

Skriv hellere noget i stil med "Extensions til nogle af de bedste priser i DK" eller "Super billig kvalitets extension"

Så er du nemlig ude over, at du kan hænges op på noget, hvis der er andre, som er billigere end dig...

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 22:02 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med siden. Flot design. 

Må man spørge om hvor meget du måtte slippe for designet og kodningen ?

Mvh

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 07:25 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Fashion Seller :-) jeg sælger 60 cm hair extensions til 499,95 og der er ingen der er billigere :-) hvis folk nu finder en side der er billigere, siger jeg bare at dette er ÆGTE remy da mange shops bare siger er deres er ægte helt uden at være det. :-) men jeg tvivler på at andre kan sælge til den pris :-)

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 10
Fra  TIMETOWIN.DK Skrevet kl. 07:53 | Låst
Tillykke med siden.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 07:54 | Låst

Flot side...

Har lige et spørgsmål....
Hvad mener du med 60 cm??

for hvis man kigger under " mere info" står der

1 stykke - 20 cm - 3 clips

2 stykker - 15 cm - 3 clips

2 stykker - 10 cm - 2 clips

3 stykker - 5 cm - 3 clips

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:22 | Låst

Simone:
men jeg tvivler på at andre kan sælge til den pris :-)

Det tog mig ikke lang tid at finde, så jeg ville nok lytte til Fashion Seller hvis jeg var dig ;)

BD Store har det lidt billiger se her

God vind med shoppen...

/allan

Side 4 ud af 11 (102 indlæg)