Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad regler vedr.at lave fx. chokolade stykker ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har tænkt mig at lave et nyt chokolade/kage virksomhed..

Vil selvfølgelig starte lokalt, i den lokale by... med sælge det :)

Men tænkte på, at der sikkert er nogle hårde regler omkring det??

Og hvilken regler er der.. Håber at nogen kan hjælpe mig :)

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:11

Opgiv det - Medmindre du vil igang med en rigtig produktion, og har et produkt der kan slå markedet.

Du skal bruge et godkendt køkken (Godkendt af fvst) Derudover skal du som virksomhed optages i næringsbasen, du skal have en faglig uddannelse eller på et hygiejne kursus. Og så kommer fv regionen forbi x antal gange om året, for at give dig en smiley.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark MK:

Opgiv det - Medmindre du vil igang med en rigtig produktion, og har et produkt der kan slå markedet.

Du skal bruge et godkendt køkken (Godkendt af fvst) Derudover skal du som virksomhed optages i næringsbasen, du skal have en faglig uddannelse eller på et hygiejne kursus. Og så kommer fv regionen forbi x antal gange om året, for at give dig en smiley.

Jeg synes da ikke at han skal opgive det, hvis han ønsker at åbne en butik med chokolade/kage salg, jamen hvorfor ikke?

Men jo, der er en del der skal være på plads, ang regler, kurser osv. Du skal dog ikke lade dig slå ud af det, kæmp for det, og så skal det nok lykkes :)

God weekend til alle.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:50

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Mark MK:

Jeg synes da ikke at han skal opgive det, hvis han ønsker at åbne en butik med chokolade/kage salg, jamen hvorfor ikke?

Jeg skrev ikke at han skulle droppe det. Jeg skrev at han skulle droppe det, hvis han IKKE vil igang med noget seriøst. Det skyldes at reglerne meget hurtigt kvæler dig, og selvom du bare sælger lidt chokolade på hobbyplan, så kommer fvst efter dig, hvis de opdager det. Og den slags er altså ikke helt billigt.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 17:09

op

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)