Tjek lige din mail mester :D
|
kan man nå at komme med , kunne godt tænke mig nogle forbedringer på min stripper side eller nogle af mine andre sider .
Det er et super iværksættere tilbud , det kan man ikke sig nej til
kan man nå at komme med , kunne godt tænke mig nogle forbedringer på min stripper side eller nogle af mine andre sider . Det er et super iværksættere tilbud , det kan man ikke sig nej til |
Hvis du stadig har mere tid til overs ville det være fedt med et udkast til et nyt logo for Kiteriders.dk |
Lad mig høre hvad du havde tænkt dig ? :) |
Send venligst PB :) |
super takker jeg har flere sider der mangles blog på , jeg men sender lige en PM Takker mange gange for dette iværksættere tilbud |
Hviske hviske Jeg sidder og tænker på hvorfor Dannys signatur ser ud som den gør: Sexlegetøj til voksne - en diskret sexshop på nettet med sexlegetøj Hvorfor står der diskret? |
jeg tror han sender, det i pakker man ikke kan se det er sexlegetøj , så ved postbud ikke det var sexlegtøj i pakken og vis afhentes på posthuset er der endnu flere der ser du får en pakke |
Lige præcis. Du skal huske på at man skal have lov til at være så anonym om overhovedet muligt, når man handler i en erotisk shop. Så derfor sender vi det i neutral emballage, diskret afsender adresse(der står ikk sexkanin.dk, sexvej 6, 6666 sexby ;) ) og ved første øjekast ned i kassen, kan man også få svært ved at se hvad der er i pakken. |