Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis design til de næste 3 Aminoer

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Spangsberg:
Du har ikke åbnet for pb, så man kan ikke skrive til dig

Har ihvertfald modtaget PB'er fra 7 andre så det kan ikke være det, og under indstillinger står det fra alle aminoer, til at modtage private beskeder fra :)

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1CLICK.DK:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Men der findes åbenbart stadig snerpede...

Vil ikke kalde os snerpede, mere forsigtige med hvad vi fremviser på vores site. Det har enhver virksomhed ret til selv at bestemme. Desuden har vi ikke sagt helt nej til vedkommende alligevel da vi ikke vil have han/hun skal føle sig snydt. Hvis i synes det er snerpet så ved jeg ikke længere hvad snerpet betyder.

Mvh

Fair nok. Det er jo en vurdering man kun selv kan tage. Jeg vil ikke selv have et problem med det, men respekterer da også den modsatte holdning.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 14:44

Jeg vil ikke selv have et problem med det, men respekterer da også den modsatte holdning.

Det gør vi skam også, derfor valgte vi igen at hjælpe kunden :)

Mvh

Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:45

RideBasen.dk trænger gevaldigt til nyt logo-design - evt. hele headeren...

Såfremt referencen er "god nok", er I meget velkommen til at komme med et bud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48

1CLICK.DK:

Jeg vil ikke selv have et problem med det, men respekterer da også den modsatte holdning.

Det gør vi skam også, derfor valgte vi igen at hjælpe kunden :)

Mvh

Fair nok.Yes Nu skal jeg nok lade være med at forstyrre mere i din tråd med det flotte tilbud.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 14:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu skal jeg nok lade være med at forstyrre mere i din tråd med det flotte tilbud.

Du forstyrrede skam aldrig, alle har lov til at sige lige hvad de vil, især når de har ret :)

Mvh

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 14:50

PB sendt :)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 14:56

Hej 1CLICK.DK,

Hamborg Rejser har alvorligt brug for en "grafisk ansigtsløftning" i form af et nyt logo, så vi er meget interesseret hvis tilbudet stadigvæk står til rådighed! 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 14:56

Det ok at have den holdning. Og jeg ser på ingenmåde ned på 1click.dk, pga. deres valg og mening om emnet.

Det skal også siges at 1click.dk har givet mig et rigtigt godt tilbud ;) Og det takker jeg dem får.

Men jeg synes dog at det er meget sjovt, at der stadig er mange som har den holdning til det. Og de står virkelig ved den også. Men det må de jo om. Jeg skal selvfølgelig også huske, at hvis alle folk være helt kolde omkring emnet, så ville flere jo nok benytte sig af de fysiske butikker og ikke så meget webshopperne. Så derfor skal man jo også være lidt forsigtig med hvad man ønsker sig ;)

Men det er stadig meget et tabu, hvis man gerne vil promovere den. Oplever nogle enkelte gange at virksomheder f.eks. ikke vil hjælpe mig med diverse ting. (hvilket jeg synes er forkert).

Jeg prøver også med min webshop www.sexkanin.dk at gør den så ulummert som muligt (hvis man kan kalde det det.) Men det er selvfølgelig svært, da man nu engang ikke kan censurer sine produkter man sælger ;)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 16:31

Danny Christensen:
Det skal også siges at 1click.dk har givet mig et rigtigt godt tilbud ;) Og det takker jeg dem får.

Det er helt iorden :) Og ja vi har vores politik og desværre den er hård nogle gange men sådan er det bare.

Mht alt andet har vi ingen grænser, det eneste vi ikke tillader er stødende materiale, det er vel kun fair :)

Mvh

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)