Hejsa jeg vil nu som efter at blevet Amino Plus medlem tilbyde de første 3 aminoer gratis logodesign.
''Hagen'' ved dette er at 1CLICK har brug for nogle gode referencer så mener du at du har noget at komme med og noget at tilbyde os, med andre ord, noget vi kan bruge så skriv da endelig.
Dvs vi får retten til at fremvise logoet på vores hjemmeside, thats it.
Har du brug for flyers, visitkort, bannere eller andet form for design skriv da endelig så tager vi en snak.
Det eneste vi desværre ikke kan acceptere er sexrelaterede emner og voksenbanners og den slags, ikke noget vi kan gøre gratis men jeg kan give dig et tilbud på det, da vi ikke bruger det som reference kan vi ikke tilbyde det gratis.
Det er som om at det er en skam at snakke/vise sådan noget. Selvom det er noget af det mest naturlige og mest købte på nettet.
Men det er ok. Det er jo jeres politik :) Hvad skal det så koste at lave sådan nogle helt enkelte banner, som jeg bruger på min forside. Du kan se dem i min forside slide. Det er bare et ganske almindelig billed, som er piftet lidt op og lagt noget tekst på og gjort kundevenlig.
Vil ikke kalde os snerpede, mere forsigtige med hvad vi fremviser på vores site. Det har enhver virksomhed ret til selv at bestemme. Desuden har vi ikke sagt helt nej til vedkommende alligevel da vi ikke vil have han/hun skal føle sig snydt. Hvis i synes det er snerpet så ved jeg ikke længere hvad snerpet betyder.