Mange grammatiske fejl (virker uprofessionelt for mig) Derudover har du et affiliate banner på din side, som igen virker uprofessionelt og også vil fjerne fokus fra det produkt du selv prøver at sælge
Ja det er billigt... for billigt og måske også derfor det virker uprofessionelt. Desuden så er jeg enig med Emil. Synes du skal have nogen til at læse korrektur på din side. Held og lykke.
Ja, meget billigt, men var der 3 kunde udtalelser på din side der rose servicen til skyerne - så ville jeg da overveje at slå til. Prisen kan du altid sætte op senere og så smide en "60 dage pengene tilbage hvis du ikke er 100% tilfreds"
Jeg syntes bestemt prisen gør, at siden virker meget useriøs!.. 150kr for opsætning OG unikt desig? Det holder simpelthen ikke....
Det kan simpelthen ikke lade sig gøre at lave unikt design for 100 kr. med indre man bruger Artisteer eller lignende til at generere "unikke" designs og så er kvaliteten altså meget kvivlsom.
Syntes du skal prøve og genoverveje konceptet for i dette tilfælde vil jeg mene at prisen skal være anderledes hvis du har en forhåbning om at lidt omsætning i kassen.
For mig at se så svarer det til at sælge et nyt hus til 1.000 kr. og der ved man allerede på forhånd, at der er et eller andet galt. Om det så er kvaliteten, servicen eller noget helt andet så VED man at der er et eller andet.
Det var min ærlige mening og er skrevet med de bedste hensigter :)
Jeg er ikke helt sikker på, hvor smart det er at bruge smileys i en indledende salgstekst. Den bør du nok genoverveje, eller få lavet en grafisk smiley istedet, som giver noget mere grafisk værdi.
Det er simpelthen for billigt til at folk tror på dig.. Det virker som om du bare lige har fået en fancy idé efter et weekend-kursus i wordpress. Det kan godt blive for billigt!
Og så tilbyder du at lave SEO for 25kr?... Jeg ved godt at det sandsynligvis er fordi du abre installerer et SEO Plugin, men husk nu at dine kunder forventer en hel del mere!
Seriøse SEO løsninger i dag koster mange mange gange mere end 25kr, så det vil komme til at have en negativ effekt for dig.
Så skriv hellere sort på hvidt: "Jeg sørger for at installere og indstille de nødvendige SEO plugind for kun 25 kr!"