Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt wordpress service (BILLIGT!)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Syntes lige jeg vil høre jeres mening om min hjemmeside www.newcashinc.com

Syntes selv det er meget billigt?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 23:45

Mange grammatiske fejl (virker uprofessionelt for mig)
Derudover har du et affiliate banner på din side, som igen virker uprofessionelt og også vil fjerne fokus fra det produkt du selv prøver at sælge Smile

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 00:05

Ja det er billigt... for billigt og måske også derfor det virker uprofessionelt. Desuden så er jeg enig med Emil. Synes du skal have nogen til at læse korrektur på din side. Held og lykke. 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 00:06

Jeg synes heller ikke siden virker særlig tiltalende - så ja fjern affiliate banner og få evt. en tekstskribent eller ven til at kigge på teksterne.

God vind

/Mathias

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 06:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WOW and I thought mine was cheap ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:53

Hej! Du må gerne tilføje mig på Facebook, Frederik Kehler.

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Yupsdk:

Syntes selv det er meget billigt?

Ja, meget billigt, men var der 3 kunde udtalelser på din side der rose servicen til skyerne - så ville jeg da overveje at slå til. Prisen kan du altid sætte op senere og så smide en "60 dage pengene tilbage hvis du ikke er 100% tilfreds"

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 10:03

Jeg syntes bestemt prisen gør, at siden virker meget useriøs!.. 150kr for opsætning OG unikt desig? Det holder simpelthen ikke....

Det kan simpelthen ikke lade sig gøre at lave unikt design for 100 kr. med indre man bruger Artisteer eller lignende til at generere "unikke" designs og så er kvaliteten altså meget kvivlsom.

Syntes du skal prøve og genoverveje konceptet for i dette tilfælde vil jeg mene at prisen skal være anderledes hvis du har en forhåbning om at lidt omsætning i kassen.

For mig at se så svarer det til at sælge et nyt hus til 1.000 kr. og der ved man allerede på forhånd, at der er et eller andet galt. Om det så er kvaliteten, servicen eller noget helt andet så VED man at der er et eller andet. 

Det var min ærlige mening og er skrevet med de bedste hensigter :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Kibæk
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:05

Jeg er ikke helt sikker på, hvor smart det er at bruge smileys i en indledende salgstekst.
Den bør du nok genoverveje, eller få lavet en grafisk smiley istedet, som giver noget mere grafisk værdi.

Jeg tvivler på, at du får ret meget salg.

Det er simpelthen for billigt til at folk tror på dig..
Det virker som om du bare lige har fået en fancy idé efter et weekend-kursus i wordpress.
Det kan godt blive for billigt! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 10:08

Og så tilbyder du at lave SEO for 25kr?... Jeg ved godt at det sandsynligvis er fordi du abre installerer et SEO Plugin, men husk nu at dine kunder forventer en hel del mere!

Seriøse SEO løsninger i dag koster mange mange gange mere end 25kr, så det vil komme til at have en negativ effekt for dig.

Så skriv hellere sort på hvidt: "Jeg sørger for at installere og indstille de nødvendige SEO plugind for kun 25 kr!"

Mvh Thomas :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)