Hvis jeg lige havde et personligt testprojekt som jeg ikke havde folk til at opsætte, ville jeg da helt sikkert teste ydelsen af. Det er ikke et stort tab man risikerer jo.
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hvis jeg lige havde et personligt testprojekt som jeg ikke havde folk til at opsætte, ville jeg da helt sikkert teste ydelsen af. Det er ikke et stort tab man risikerer jo.
Med den udvikling ender det snart med at vi ser tilbud hvor folk vil betale for at sætte sider op
Hvis man har fulgt lidt med i WordPress-tilbudene herinde vil man også se at de fleste der ønsker at lave billige opsætninger aldrig reklamerer mere end 1-2 gange og så hører man ikke mere til dem. Selvom WordPress er nemt at sætte op er det jo ikke sikkert kunden kun har brug for 1 time til ændringer eller undervisning.
Man skal også overveje hvilke kunder man ønsker i sin biks. Hvis man sælger en side til 75,- eller 1000,- for den sags skyld får man jo lige præcis de kunder som ikke ønsker at betale noget som helst for en service, og som senere hen heller ikke vil betale en skid for rettelser.
Men friskt tilbud, jeg håber trådstarter får noget god erfaring så der måske senere kan komme lidt flere penge på bordet da det ellers bliver en træls forretning at køre.