På den anden side KTJ, det er fanme svært at sige.. fordi et Dmoz.org link eller wikipedia link, er jo udenlanske - men jeg ville da godt nok hellere have sådan et link, end noget danks link ? Det jeg prøver at sige er at: der er så mange flere sider i udlandet, som giver så meget mere link værdi end man kan finde på det danske marked (kvantitets messigt). Så derfor bruger jeg altid 60-80% udenlandske sites og resten danske.. |
Så svært at sige er det nu heller ikke, det siger lidt sig selv at har du 2 sider en udenlandsk og en dansk, men de har samme power bag sig, så vil den danske sende dig mere værdi end den udenlandske.seOrdbogen:På den anden side KTJ, det er fanme svært at sige..
Og ja der er rigtig nok mange flere udenlandske sider, og jeg bruger dem selv flittigt, og mener også man skal gøre det, men at tro at de har samme værdi eller at man får det samme ud af det som på danske sider, er forkert. Jeg har kørt en test på det i snart et år nu, og det var først da jeg byggede links på samme typer sider i DK at jeg kunne se et ordenligt udslag i antallet af besøgende og stigende ranking.
Men ja selvfølgelig kan man få foden inden for hos de store sites i udlandet, skal man da bare gøre det, jeg har altid sagt at et link er et link, så hvorfor ikke bare få det link.
MVH Kim