Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding til crazy pris

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

På den anden side KTJ, det er fanme svært at sige.. fordi et Dmoz.org link eller wikipedia link, er jo udenlanske - men jeg ville da godt nok hellere have sådan et link, end noget danks link ?

Det jeg prøver at sige er at: der er så mange flere sider i udlandet, som giver så meget mere link værdi end man kan finde på det danske marked (kvantitets messigt).

Så derfor bruger jeg altid 60-80% udenlandske sites og resten danske.. 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

seOrdbogen:
På den anden side KTJ, det er fanme svært at sige..
Så svært at sige er det nu heller ikke, det siger lidt sig selv at har du 2 sider en udenlandsk og en dansk, men de har samme power bag sig, så vil den danske sende dig mere værdi end den udenlandske.

Og ja der er rigtig nok mange flere udenlandske sider, og jeg bruger dem selv flittigt, og mener også man skal gøre det, men at tro at de har samme værdi eller at man får det samme ud af det som på danske sider, er forkert. Jeg har kørt en test på det i snart et år nu, og det var først da jeg byggede links på samme typer sider i DK at jeg kunne se et ordenligt udslag i antallet af besøgende og stigende ranking.

Men ja selvfølgelig kan man få foden inden for hos de store sites i udlandet, skal man da bare gøre det, jeg har altid sagt at et link er et link, så hvorfor ikke bare få det link.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:25

Vi skal måske nok starte ved indholdet af den pågældende side som vi ønsker link fra. En 123 side om pelspleje hos katte er jeg ligeglad med at få link fra omkring SEO.

I de 2 måneder vi har optimeret på opti-web's side er vi gået efter mængde og det har flyttet os pladser i den rigtige retning, nu starter vi så en mere selektiv udvælgelse af steder til linkbuilding, altså steder der matcher vores side mest muligt, danske eller ej. Firmaer der sælger de samme ydelser som vi gør, vil nok ikke skyde sig selv i foden ved linke til os.

Jeg ved godt der er mange meninger omkring linkbuilding, men jeg holder mig til vores strategi fordi jeg har nogle resultater, der siger at det vi har gjort er rigtigt, der vil nok komme et klogt hovede nu og postulere, at vi måske kunne have været højere oppe, og hertil vil jeg bare sige at de delmål vi havde sat os har vi mere end opnået.

Det vi slås med nu er at få besøgende på vores sige til at konvertere i højere grad end tidligere, og det er et spørgsmål om at tilbyde den rigtige værdi for besøgende til prisen det koster at hyre os.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 21:35

KTJ-Media.dk:

Christopher Roelann:
Hvis du skulle stemme på en formand til det "danske pølseforbund", hvad ville vægte mest, 10 anbefalinger fra pølsemænd i europa eller 10 fra danmark.
Lidt underligt eksempel, jeg ville til hver en tid vælge den der har fået 10 fra europa :) så må han jo være super god.

Men du har fat i det rigtige, Danske links vægter mere når der er tale om en dansk hjemmeside der skal til tops. Men det betyder ikke at links fra udlandet ikke betyder noget, for det gør de skam, bare ikke lige så meget som danske :)

MVH Kim

Det ville det ikke være hvis forbundet gik op i at holde på de danske traditioner i, at lave pølser og hvordan de skal være, som jeg tænkte da jeg skrev eksemplet :) men fair nok.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 12:52

PM gerne :)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)