Har det samme effekt, som hvis det havde været danske? |
Det vil der være mange meninger om, jeg kan kun sige at den form vi har fundet frem her, som vi selv anvender på vores egen side giver resultater.
Har det samme effekt, som hvis det havde været danske? |
Det vil der være mange meninger om, jeg kan kun sige at den form vi har fundet frem her, som vi selv anvender på vores egen side giver resultater. |
Nej det har ikke den samme effekt. Det har en effekt fra udenlandske sider. Men effekten vil og har altid været størst ved sider på eget sprog som ens side. |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Og det har du testet på alle kanter og leder? jeg vil gerne se din "statistik" der viser at dit statement er rigtigt? Jeg ved det ikke selv, men jeg er vildt interesseret i at få et endeligt svar - og det lader til du har det ? :) |
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Hvem taler du til? :O Seordbogen |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Sorry :) dig! |
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
1. Det er logik, at google ville kigge på det. Google prøver jo at gøre dine resultater på dine søgninger mest relevante, tror du så ikke de kigger på de sider med danske links. Hvis du skulle stemme på en formand til det "danske pølseforbund", hvad ville vægte mest, 10 anbefalinger fra pølsemænd i europa eller 10 fra danmark. 2. http://www.amino.dk/blogs/frankhellerupmadsen/archive/2011/08/31/seo-r-229-d-over-sidste-salgsdato.aspx Kig på sidste punkt. 3. Mener matt cutts har lavet en video, hvor taler om dette emne. Kan ikke finde den. 4. Jeg kan se det ud fra min egen linkbuilding! Håber det er svar nok. :) |
Syntes det er lidt sjovt, du siger du arbejder med SEO kommercielt i din hverdag, men stadig stiller spørgsmål til dette :) Men man stopper jo aldrig med at lære... Hav en fortsat god aften! |
Tak for svaret :) Hvorfor er det sjovt? spurgte bare om du havde testet det, nu hvor du var skudsikker? jeg har hverken tilkendegivet at jeg er uenig eller enig...
Tak for dit svar! Og nej! man stopper virkelig aldrig med at lære :) det er jo det der er fantastisk med SEO :) God aften til dig også! |
Lidt underligt eksempel, jeg ville til hver en tid vælge den der har fået 10 fra europa :) så må han jo være super god. Men du har fat i det rigtige, Danske links vægter mere når der er tale om en dansk hjemmeside der skal til tops. Men det betyder ikke at links fra udlandet ikke betyder noget, for det gør de skam, bare ikke lige så meget som danske :) MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig