Kan opfølges med denne: |
Mattias Skovhøj:Kan opfølges med denne:
http://www.180grader.dk/Politik/nu-skal-de-svage-og-fattige-straffes

Kan opfølges med denne: |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
![]() |
Hej Magnus, du har vist et godt check på alle trådene. P.S Jeg skriver ikke for at få min reklame på her ,men for at andre kan fange den udmærkede historie her efter en hård dag |
Historien stammer fra sidste folketingsvalg, hvis det er det, som du prøver at hentyde til... Men pointen har vel næppe været mere relevant nogensinde tidligere i historien... Håber bare I vælger de rette, så DK ik ender i totalt ragnerok... |
Ham der spiste gratis i historien var det ikke en højt placerede socialdemokrat (var det Sass Larsen, ret mig hvis det er forert) på en restaurant i Slagelse som modydelse for at få en bevilling til fortovsservering. |
restaurant i Slagelse Køge mener jeg nu det var :)
|
Tak for henvisningen, ja det var på Cafe Vanilla i Køge at S-formanden Tommy Kamp og Sass Larsen spiste gratis i årevis som modydelse for at det s-dominesede byråd gav cafeen en bevilling til fortovsservering. Hvad gør Sass Larsen så hvis der er nogen der får rabatter på cafeen, får han så også penge med hjem eller en pose med aftensmaden? |
Glimrende indlæg. Herfra går stemmen til Liberal Alliance. Jeg håber de får mere indflydelse på Danmarks kurs efter valget. / Mvh Jens |