Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af iPhone tilbehørs webshop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har nu fået åbnet min webshop for under en måned siden. Der er ikke rigtig komme gang i salget ordenligt, sælger mest til nogle jeg kender pt. Jeg kunne godt tænke mig at få min butik markedsført, så vi kan begynde at tjene på det. Vi har et underskud pt. men det har alle jo i starten, og derfor har vi ikke så mange penge at bruge på reklame o.s.v.

Derfor vil jeg gerne høre jeres erfaring, om hvordan jeg bedst for min shop markedsført. Det må godt være gratis men penge kan vi også godt smide efter det. Vi har tænk på både Facebook annonce og Google annonce. Men ved pt. ikke hvilken vi vil få mest salg ud af. Har i erfaring med Google/Facebook annoncer og hvilken som gir bedst. Jeg vil gerne høre alt i kender om det som jeg selvfølgelig kan bruge til noget :) I må også gerne skrive andre sider ned hvor man kan købe eller få reklame.

Info om firmaet:

www.iBixen.dk

Vi sælger tilbehør til iPhone, iPod og iPad.

Mener vi henvender os til aldersgruppen 10-50-årige. Ja det er nemlig en stor gruppe.

Kategorien må være Mobil tilbehør.

Med venlig hilsen

Andreas Kretzschmer

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 23:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nogle hurtige salg nu kan i generere via Google Adwords som et er nemt og effektivt værktøj til at skabe traffik, men på længere sigt vil jeg dog satse på SEO. Konkurrencen på jeres område er meget hård, så vil jeg nok alliere mig med et par kloge gutter så i får det mest optimale ud af det, ellers køb Thomas Rosenstand's SEO bog - så får i ihvertfald det mest basale på plads. 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 23:30

Okay mange tak, det vil vi kigge nærmere på. Og så siger du vi skal snakke med nogle SEO eksperter som kan hjælpe vores shop bedre på SEO sporet. Det vil jeg klart gøre :)

Mange tak

Med venlig hilsen

Andreas Kretzschmer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:36

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:02

Hej.

Jeres målgruppe synes meget stor, og det kan jo være rigtig nok. Vær blot opmærksom på ikke at forsøge at kommunikere til dem alle på én gang i en og samme annonce.

Lav forskellige annoncer til forskellige aldersgrupper, så I målretter kommunikationen bedre og langt større chance for at få solgt noget.

Hver aktive på relevante forums ifht. det I gerne vil sælge. Vis at I ved hvad I taler om, I har styr på iPhone tilbehør og ved hvad folk har brug for. I er experterne og det er I nødt til at få fortalt folk.

Lav en facebook page til de unge og giv dem nogle fede info, tips og tricks, gratis apps hvad ved jeg til deres iPhones. Måske der endda kunne være en mulighed for at sælge nogle apps også. Få deres navn og email, så I kan følge op med email marketing og sælge mere til hver kunde.

I kunne overveje facebook ppc kampagne for at udnytte synergien over til jeres facebook page. Desuden er facebook mere medgørlig end Google, når det drejer sig om ppc kampagne.... så længe det varer.

Hvis I har overskud af tid, kunne det også være fedt med en youtube kanal, hvor I f.eks. tester noget af det tilbehør, som I har til salg på jeres site og så linker fra jeres youtube kanal til produktet direkte.

Held og lykke med det.

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 15:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

iBixen.dk:

Hej, jeg har nu fået åbnet min webshop for under en måned siden. Der er ikke rigtig komme gang i salget ordenligt, sælger mest til nogle jeg kender pt. Jeg kunne godt tænke mig at få min butik markedsført, så vi kan begynde at tjene på det. Vi har et underskud pt. men det har alle jo i starten, og derfor har vi ikke så mange penge at bruge på reklame o.s.v.

Derfor vil jeg gerne høre jeres erfaring, om hvordan jeg bedst for min shop markedsført. Det må godt være gratis men penge kan vi også godt smide efter det. Vi har tænk på både Facebook annonce og Google annonce. Men ved pt. ikke hvilken vi vil få mest salg ud af. Har i erfaring med Google/Facebook annoncer og hvilken som gir bedst. Jeg vil gerne høre alt i kender om det som jeg selvfølgelig kan bruge til noget :) I må også gerne skrive andre sider ned hvor man kan købe eller få reklame.

Info om firmaet:

www.iBixen.dk

Vi sælger tilbehør til iPhone, iPod og iPad.

Mener vi henvender os til aldersgruppen 10-50-årige. Ja det er nemlig en stor gruppe.

Kategorien må være Mobil tilbehør.

Med venlig hilsen

Andreas Kretzschmer

Spændende!..

Hvis jeg var jer ville jeg fokusere på SEO - mere bestemt longtail SEO.

I sælger en masse specielle produkter, hvor folk ofte godt ved præcis hvad de skal bruge. Derfor skal i være synlige i søgemaskinerne på specifikke produkt navne og numre.

Et eksempel ville være 'oplader til iphone 4' eller 'iphone 4 dock'

hvis du er helt kold har jeg skrevet et lille blogindlæg som introduktion til søgemaskineoptimering

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 16:15

Mange tak alle sammen, jeg vil tjekke op på dette i de næste par dage. :)

Tak. :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 02:28

Hej igen, jeg søger endnu flere svar fra jer kloge aminore :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 11:55

Hej Andreas

Som de andre skriver så er SEO en god vej frem. Derud over så ville jeg satse en smule på Facebook også og her mener jeg ikke de betalende annoncer..

Vi har haft god effekt af vores Facebook like side til vores webshop, hvor vi gik fra ca. 70 likes til næsten 400 likes på meget kort tid. Og deriblandt også en del salg..

Gør din Facebook side attraktiv for dine læsere og lav nogle konkurrencer på Facebook, hvor dine følgere får lyst til at deltage og evt. dele dine side. Og måske endda linke til din side på deres egen Facebook væg.  

Derudover kan du kontakte nogle bloggere, som skriver om emner der har relevans til dine produkter i shoppen. Du kunne sende dem nogle produkter fra din shop som de kunne teste og derefter skrive et lille blog indlæg om.

Derudover kunne du lave nogle rabatkoder til læserne af disse blogs og give dem f.eks. 10%

Lige præcis dette har vi også haft super gode erfaringer med i forbindelse med vores webshop den senere tid.

Vi har haft betydelig flere besøgende og mere salg, også via rabatkoderne vi har oprettet..

Rigtig mange gange held og lykke :) 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 20:50

Okay rigtig mange tak du. :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)