Hej, jeg har nu fået åbnet min webshop for under en måned siden. Der er ikke rigtig komme gang i salget ordenligt, sælger mest til nogle jeg kender pt. Jeg kunne godt tænke mig at få min butik markedsført, så vi kan begynde at tjene på det. Vi har et underskud pt. men det har alle jo i starten, og derfor har vi ikke så mange penge at bruge på reklame o.s.v. Derfor vil jeg gerne høre jeres erfaring, om hvordan jeg bedst for min shop markedsført. Det må godt være gratis men penge kan vi også godt smide efter det. Vi har tænk på både Facebook annonce og Google annonce. Men ved pt. ikke hvilken vi vil få mest salg ud af. Har i erfaring med Google/Facebook annoncer og hvilken som gir bedst. Jeg vil gerne høre alt i kender om det som jeg selvfølgelig kan bruge til noget :) I må også gerne skrive andre sider ned hvor man kan købe eller få reklame. Info om firmaet: www.iBixen.dk Vi sælger tilbehør til iPhone, iPod og iPad. Mener vi henvender os til aldersgruppen 10-50-årige. Ja det er nemlig en stor gruppe. Kategorien må være Mobil tilbehør. Med venlig hilsen Andreas Kretzschmer |
Nogle hurtige salg nu kan i generere via Google Adwords som et er nemt og effektivt værktøj til at skabe traffik, men på længere sigt vil jeg dog satse på SEO. Konkurrencen på jeres område er meget hård, så vil jeg nok alliere mig med et par kloge gutter så i får det mest optimale ud af det, ellers køb Thomas Rosenstand's SEO bog - så får i ihvertfald det mest basale på plads.