Hej Andreas, Ja, SEO osv. er altid et skridt i den rigtige retning. Blot en tanke.. Da jeg så dit produkt, kom jeg til at tænke på, at brugerne på trendsales.dk nok kunne være en interessant gruppe for dig. Det er hovedsageligt kvinder, men de er til gengæld også købelystne, hvis de ser et tilbud :-) Hvis du ikke kender trendsales særlig godt, så tjek evt. om dine konkurrenter også befinder sig på sitet, og om de får feedback/ordre. God vind! Dbh Kathrine |
hejsa!
Det kan være svært at starte ud med SEO, hvis ikke man ved lidt om det i forvejen. Du kan med fordel være aktiv på de danske blogs der omhandler emnet, og så kan du altid stille spørgsmål på Amino, hvis der er noget der ikke giver mening. Det er altid godt at have en basal viden indenfor SEO, så kan man også lave noget af arbejdet selv, og slippe for at have udgifter til SEO folk. Men med det sags, kan det være en uoverskuelig ting, at få en masse viden om SEO, og hvordan man kommer op i søgemaskinerne.
Du er også altid velkommen til at kontakte mig i en privat besked, hvis det er noget du tror jeg kan hjælpe dig med. Og så kan du skrive nu her, så kan jeg hjælpe dig i gang, med en artikel, som du frit kan bruge ;) God vind, og held og lykke med projektet.