Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vægttab på 48 kg. (lidt forhåbentlig spændende læsning"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Folkens

Jeg har været igennem et vægttab nu i ca. 12 måneder og blev for nyelig interviewet, Egentlig burde indlægget ligge under jante-taskeren, men føler ikke det noget jeg behøver prale med :), Derfor har jeg valgt at placeserer den her, er der nogen af jer der har spørgsmål skal i være så velkomne til at spørge eller skrive i en pm, jeg håber jeg kan være med til at hjælpe mange i fremtiden! God læsning. smid meget gerne en kommentar eller 2 :)

http://www.fitness-guide.dk/succeshistorien-sadan-tabte-21-arige-thomas-48-kilo/

Mvh Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:04

Flot, tillykke med dit tab, og din omtale. Er selv i gang med 4 Hour Body, slow carb kuren, det fungerer for mig. Jeg har indtil videre ikke kunne finde motivationen/tiden til at motionere så det passer mig fint at jeg kan tabe ~10kg pr. md. kun ved at styre det jeg spiser.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:09

Flot fremgang - det skal du have. Sådan gå-på-mod skal du da også bare bruge i erhvervslivet :-)!

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 13:34

Hej Thomas

Tillykke med dit vægttab, hvor er det flot.

Mangler du yderligere inspiration til hvordan du kan tabe dig på den fede måde, hvor du får din krop til at arbejde for dig og ikke omvendt, så er du velkommen til at downloade "SLANK uden slankekur" på dette link:

http://www.sundnu.com/ nederst på siden

Her er der gode tips til at få dine muskler til at arbejde for dig. Her tages der også hensyn til de indre organer, hvilket mange slankekur bestemt ikke gør.

mvh. Anja Nielsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)