Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg tjene på webshoppen?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer! Mig og min søster overvejer at starte en webshop, bare os to, med blandt andet kosttilskud, cremer og andre helseprodukter. Er der nogen der ved hvor meget det vil være realistisk at tjene på det? Og hvor mange produkter vil det være bedst at starte op med, så butikken kan komme stille og roligt i gang?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 22:21

Det er total umuligt at svare på.
Det kan jo være alt fra et underskud på flere millioner til et overskud på det samme :)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 22:24

Vigtigt for jer at jeres organiske salg via Google kommer til at spille for at i skal tjene rigtig godt. 

Dette kan gøres ved hjælp af SEO og ved der er mange eksperter herinde på Amino der kan hjælpe jer med det, når jeres projekt er nået så langt.  

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:33

Hej Polaris

Ja det er svært, har i ingen erfaring inden for området bliver det endnu sværere, man kan ikke "bare" hoppe ud i det, sæt jer ned og læs E-pusher af Martin Thorborg :-)

Jo mere synlig i er på google jo bedre chance er der for at i tjener flere penge, dette hedder SEO og det kan i få en SEO ekspert til at klare for jer, dog er Helse området et sted med høj konkurrence på google.

Søgeordet Helse produkter er der høj konkurrence på dog ikke så mange søgninger.

Hvad er alderen om man må spørge? Og hvad beskæftiger i jer med til dagligt?

Kig på jeres konkurrenter og se hvad og hvor mange produkter de har, og find udaf om i vil have lager eller i vil  dropshippe.

En god måde at få kunder på er at have en Niche, evt nu når det er Helse, så støt grøn energi, doner penge til afrika eller en anden ting via jeres webshop.

Held og lykke med projektet.

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 22:42

Det spørgsmål er fuldstændig umuligt for os at svare på!

Hvad er Jeres indkøbspriser?

Hvad er avancen på de produkter I ønsker at forhandle?

Vil I satse på de billige varer eller de dyre mærkevarer?

Hvilken kendskab har I til helseprodukter?

Har I drevet webshop tidligere?

Vil I sælge via drop shipping eller selv ligge inde med varelager for eks. 150.000kr?

Vil I køre den på fuldtid fra starten skal der sælges rigtig meget. Start den som en hobby og udbyg efter behov. Regn ikke med at kunne leve af den med det samme, så bliver I kun positiv overrasket.

Har I selv pengene til varelager og opbygning af webshoppen, eller skal I ud og låne? Jeg ved ikke hvad renten er i dag på en kassekredit, men de penge skal I jo også trække fra Jeres fortjeneste.

Dbh

Michael Haahr

Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:07

Tak for svarene. Ja der er selvfølgelig meget at tænke på. Det er heller ikke lige nu, men engang i fremtiden, måske om nogen år, hvis det bliver til noget. Vi har læst en del om det på nettet, men skal jo stadig have sat os ind i en masse nye ting. Vi er 29 år, og ved enormt meget om helseprodukter, for det interesserer os meget, men har ikke haft med salg at gøre før. Men hvis det er vil vi også starte op stille og roligt, i stedet for at stå med et kæmpe varelager fra den ene dag til den anden. Selvfølgelig er det svært at sige noget om, hvor meget man kan tjene, men tanken var måske også mere om det overhovedet var realistisk at få en ordentlig indtjening, man kan leve af, uden at skulle knokle hele døgnet rundt. Nå jeg må hellere se at komme i seng. Godnat.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis i først planlægger at gå online med en webshop om et par, så kan i allerede nu begynde at opbygge et website der relatere til Helse. I kan løbede udgive forskellige artikler, svare på problemstillinger m.m. I kan eventuelt opsætte adsense annoncer for at få en løbende indtægt. Hvis vi nu leger resultatet om om et par år er en et website med 200  relevante artikler, så vil det alene giver jer en kæmpe fordel fordi:

1 ) Med den rette opsætning, vil i til den tid have en masse data og statistik m.m. Det er guld værd! Via et regneark kan i lave nogle analyser som kan belyse hvilke artikler der er mest gearet til salg, i kan se hvad folk finder jeres side på, og udfra det kan i skrive nye artikler.

2 ) I vil allerede have et velbesøgt site, som i kan omstrukturere (fjerne Adsense reklamer m.m.) og bygge en webshop på. Et site som har en god trustrank, og masser af organiske besøgende.

Hvis det skal lykkedes, så er opskriften relativ simpel. Lav indhold->Lav analyse->Lav søgemaskineoptimering. Det gør i så igen og igen f.eks udfra en ugentlig cyklus. 

Held og lykke med det.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:48

Hej.

Jeg ville virkelig overveje de produkter, som I gerne vil sælge. Jeg plejer altid at rådgive folk, til at finde et produkt, hvor der et kontinuerligt, sikkert behov. Sådan noget som helseprodukter kan variere, og det er ikke noget som folk bare skal have.

Der er også mange substituerende produkter.

Derimod mener jeg at sælger man sokker, underbukser, hårvoks, tandpasta eller noget i den stil - så er behovet mere sikret. Så kan man selvfølgelig tage en niche indenfor dette, for at få sit eget lille område.

Hilsen

Casper Blom - som er forhandler af golfbolde

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)