Som udgangspunkt skal du arbejde med naturlige links, ikke diverse tilmeldingstjenester af forskellig art. Det kommer der sjældent noget godt ud af, og mange mener faktisk, at det gi'r en penalty frem for sites, der findes naturligt via autentiske links (gerne fra sites inden for samme kontekstuelle niche).
Jeg fulgte instrukserne under "Webstedskonfiguration" --> "Adresseændring".
Indtil videre har jeg ikke tilmeldt det nye domæne nogle linkkataloger, hvis det er det du mener. Jeg har kun haft kontakt til et par stykker af dem, jeg ved linkede til Automobilet, for at få dem til at ændre linket.
Jeg fulgte instrukserne under "Webstedskonfiguration" --> "Adresseændring".
Indtil videre har jeg ikke tilmeldt det nye domæne nogle linkkataloger, hvis det er det du mener. Jeg har kun haft kontakt til et par stykker af dem, jeg ved linkede til Automobilet, for at få dem til at ændre linket.
Ok. Det forstår jeg ikke rigtigt, du gjorde, når du gerne ville starte på en frisk. Men sket er sket.
Jeg ville holde mig fra linkkatalogerne og satste mere på kvalitetslinks hér den første etape. Kombineret med diverse social media-tiltag, som Demib var inde på for noget tid siden + evt. links fra støtteblogs.
Jeg kan godt i bagklogskabens lys se, at det måske ikke var det mest optimale at informere Google om flytningen fra Automobilet, men det virkede for mig oplagt at gøre. Men sket er sket, som du selv skriver.
Betragter man ikke linkkataloger med en høj pagerank som kvalitetslinks?
Jeg kan godt i bagklogskabens lys se, at det måske ikke var det mest optimale at informere Google om flytningen fra Automobilet, men det virkede for mig oplagt at gøre. Men sket er sket, som du selv skriver.
Betragter man ikke linkkataloger med en høj pagerank som kvalitetslinks?
Nej, ikke rigtigt. Jeg ville betragte links fra bilproducenternes danske hjemmesider som højkvalitetslinks. Eller fra de traditionelle mediers onlinesatsninger. Men de er svære(re) at få.
Linkkataloger kan være ok som supplement, men det skal ikke være det eneste sted, der kommer links fra.
Tænk i diversitet og opbygning over tid. 120 tilmeldinger til linkkataloger over en uge eller to lugter langt væk af søgemaskineoptimering. Det skal se organisk og naturligt ud.
Overvej evt. at få et seo-audit og en linkbuildingpakke hos én af de pro-aktører. Jeg så i dag, at Per Allerup fra Seo-Nord havde tilbud. Ligner et fornuftigt tilbud i mine øjne.
Jeg bliver jævnligt - et par gange om dagen - informeret om nedetid (sjovt nok altid af en varighed på ét minut) på Auomobilet.dk af enten Pingdom eller Netnationen, og Cliche er åbenbart ikke i stand til at erkende lokalisere problemet.
Netop på grund af ustabiliteten hos Cliche fik jeg Autoaficionado placeret hos Unoeuro i stedet for. Men her har jeg faktisk ikke fået oprettet overvågning endnu.