Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En bilblogs katastrofale søgemaskineresultater

Side 14 ud af 17 (163 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende! 

Du skal dog holde tungen lige i munden, hvad angår catch all-redirects, så du ikke får flyttet nissen med til det nye domæne.

Men det ser da ud til, at du allerede nu ranker fornuftigt. Tjekkede på "nye audi s modeller", hvor du lå på en femteplads.

Pøj-pøj med projektet!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27

Hvilke instruktioner hos Google?

Som udgangspunkt skal du arbejde med naturlige links, ikke diverse tilmeldingstjenester af forskellig art. Det kommer der sjældent noget godt ud af, og mange mener faktisk, at det gi'r en penalty frem for sites, der findes naturligt via autentiske links (gerne fra sites inden for samme kontekstuelle niche).

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 18:54

Jeg fulgte instrukserne under "Webstedskonfiguration" --> "Adresseændring".

Indtil videre har jeg ikke tilmeldt det nye domæne nogle linkkataloger, hvis det er det du mener. Jeg har kun haft kontakt til et par stykker af dem, jeg ved linkede til Automobilet, for at få dem til at ændre linket.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian:

Jeg fulgte instrukserne under "Webstedskonfiguration" --> "Adresseændring".

Indtil videre har jeg ikke tilmeldt det nye domæne nogle linkkataloger, hvis det er det du mener. Jeg har kun haft kontakt til et par stykker af dem, jeg ved linkede til Automobilet, for at få dem til at ændre linket.

Ok. Det forstår jeg ikke rigtigt, du gjorde, når du gerne ville starte på en frisk. Men sket er sket.
Jeg ville holde mig fra linkkatalogerne og satste mere på kvalitetslinks hér den første etape. Kombineret med diverse social media-tiltag, som Demib var inde på for noget tid siden + evt. links fra støtteblogs.
Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Skrevet kl. 16:57

Jeg kan godt i bagklogskabens lys se, at det måske ikke var det mest optimale at informere Google om flytningen fra Automobilet, men det virkede for mig oplagt at gøre. Men sket er sket, som du selv skriver.

Betragter man ikke linkkataloger med en høj pagerank som kvalitetslinks?

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Skrevet kl. 17:17

Og lige en tilføjelse. Kan det anbefales at sætte flueben ved alle disse tre punkter i All-in-one SEO?:

Use noindex for Categories

Use noindex for Archives

Use noindex for Tag Archives:

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27

Kristian:

Jeg kan godt i bagklogskabens lys se, at det måske ikke var det mest optimale at informere Google om flytningen fra Automobilet, men det virkede for mig oplagt at gøre. Men sket er sket, som du selv skriver.

Betragter man ikke linkkataloger med en høj pagerank som kvalitetslinks?

Nej, ikke rigtigt. Jeg ville betragte links fra bilproducenternes danske hjemmesider som højkvalitetslinks. Eller fra de traditionelle mediers onlinesatsninger. Men de er svære(re) at få.

Linkkataloger kan være ok som supplement, men det skal ikke være det eneste sted, der kommer links fra.

Tænk i diversitet og opbygning over tid. 120 tilmeldinger til linkkataloger over en uge eller to lugter langt væk af søgemaskineoptimering. Det skal se organisk og naturligt ud.

Overvej evt. at få et seo-audit og en linkbuildingpakke hos én af de pro-aktører. Jeg så i dag, at Per Allerup fra Seo-Nord havde tilbud. Ligner et fornuftigt tilbud i mine øjne.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28

Kristian:

Og lige en tilføjelse. Kan det anbefales at sætte flueben ved alle disse tre punkter i All-in-one SEO?:

Use noindex for Categories

Use noindex for Archives

Use noindex for Tag Archives:

Jeg ville sætte flueben v. archives og én af de andre.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29

Hvordan ser dine pingdommålinger af oppetid egentlig ud?

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Skrevet kl. 17:44

Jeg bliver jævnligt - et par gange om dagen - informeret om nedetid (sjovt nok altid af en varighed på ét minut) på Auomobilet.dk af enten Pingdom eller Netnationen, og Cliche er åbenbart ikke i stand til at erkende lokalisere problemet.

Netop på grund af ustabiliteten hos Cliche fik jeg Autoaficionado placeret hos Unoeuro i stedet for. Men her har jeg faktisk ikke fået oprettet overvågning endnu.

Side 14 ud af 17 (163 indlæg)